Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که در ابتدای آغاز به کار شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان الزام شهرداری به تهیه سند تحویل و تحول داشتیم، گفت: چندی قبل یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود که شهرداری هنوز سند تحویل و تحول را به شورای شهر نیاورده است؛ اما باید بگویم که شهرداری در تیرماه این سند را به شورای شهر آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر چهارم در انتهای دوره یک گزارش ۱۰۰۰ صفحه‌ای تهیه کرد و در زمان شهرداری آقای نجفی نیز شهرداری در دو جلد یک گزارش ۵۰۸ صفحه‌ای تهیه کرد و آقای حناچی نیز گزارش ۴۵ صفحه‌ای به شورای شهر ارائه کرد اما این گزارشی که با امضای فروزنده معاون برنامه ‌ریزی برای ارسال شده است تنها ۱۲ صفحه دارد.

او با بیان این‌که البته در این ۱۲ صفحه جداولی است که قابل بهره‌برداری و تفسیر است، اظهار کرد: من تنها به تشریح وضعیت شهر تهران در یک بعد براساس یکی از جداول مندرج در این سند می‌پردازم. هرچند که لازم است که بگویم که گزارشی که در سال ۱۳۹۶ در زمان آقای نجفی تدوین شد توسط ۱۰۰ نفر از هم دانشگاهی‌های معاون وقت بود و به دلیل عدم اشرافیت به شهرداری دارای اشکالات زیادی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که در حوزه مالی در گزارش شهریورماه سال ۱۳۹۶ در مورد بدهی وام از بانک‌ها نوشته شده است که مبلغ بدهی بیش از ۱۹ میلیارد تومان است، ادامه داد: در زمان آقای حناچی در خردادماه سال ۱۴۰۰ اعلام شده است که بابت وام و تسهیلات بانکی شهرداری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد؛ اما حالا در گزارش آقای زاکانی در مردادماه ۱۴۰۰ این رقم به بیش از ۵۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

امانی با بیان این‌که در زمینه اوراق مشارکت در زمان آقای نجفی ۱۰۰۰ میلیارد تومان، در زمان آقای حناچی ۳۶۳۷ میلیارد تومان و در زمان آقای زاکانی ۳۷۱۱ میلیارد تومان ثبت شده است، گفت: در گزارش آقای نجفی در مورد دعاوی حقوقی عدد ۱۰ هزار میلیارد تومان ثبت شده است که البته از آنجایی که در دوران نجفی ناشی بودند و می‌خواستند به گزارش آب ببندند این بخش گزارش را به دو قسمت دعاوی حقوقی ثبت شده و دعاوی حقوقی احتمالی تقسیم کردند و در گزارش آقای حناچی به این قسمت توجه نشده و در گزارش تیم زاکانی این عدد به یک هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان رسیده است و تفاوت این عدد را با زمان آقای نجفی مورد توجه قرار دهید.

او با بیان این‌که در گزارش اعلامی آقای حناچی تاکید شده که در دوره چهار ساله‌شان ۴۰۰۰ میلیارد تومان وام گرفتند اما دو برابر آن را تصفیه کردند، ادامه داد: اما در گزارش آقای زاکانی عدد جور دیگری است و من توصیه می‌کنم که همه کمیسیون‌ها با توجه به ماموریت‌شان بخش‌هایی از گزارش را مقایسه کرده و در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

در ادامه جلسه، مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر اظهار کرد: ما مشروح گزارش را برای شما ارسال کردیم و سند تحویل و تحول یک کتابچه است نه ۱۲ صفحه و هرچند که ما نیز انتقاد شما را مبنی بر دیر ارسال کردن، قبول داریم.

کد خبر 699406 منبع: ایسنا برچسب‌ها محمدعلی نجفی شوراى شهر تهران شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدعلی نجفی شوراى شهر تهران شهردارى تهران سند تحویل و تحول گزارش آقای زمان آقای آقای حناچی آقای نجفی ۱۲ صفحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است