Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:51:55 GMT

۸۳ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان کردستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۱۳۶۳

۸۳ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان کردستان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود ۸۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان گفت: با افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی به ارزش هفده میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سرانه و زیرساخت‌های ورزشی کردستان ارتقا می‌یابد. - اخبار استانها -

حامد جولائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندجاز افتتاح 10 پروژه ورزشی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی، خانه جوان و پیست دو و میدانی هستند و در هفته دولت با حضور مسئولان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها را هفده میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: محل تامین اعتبار این پروژه‌های ورزشی استانی و ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه روتله، نارنجک، میرآباد، نسل و الک، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه‌اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان بیجار جز پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح در هفته دولت امسال کردستان است.

وی با اشاره به وجود 83 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان عنوان کرد: خوشبختانه با سفر رئیس‌جمهور به کردستان اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش استان اختصاص پیدا کرده که با صرف این اعتبارات، شاهد تکمیل تمام پروژه‌های این بخش در آینده نزدیک خواهیم بود.

خیز بلند دولت برای توسعه استان کردستان؛ هزاران میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شوداختصاص 47000 میلیارد ریال برای اتمام 3 پروژه نیمه‌تمام استان کردستان در سفر رئیس‌ جمهور

جولائی با قدردانی از نگاه مثبت دولت به تسریع در اتمام پروژه‌های کردستان ابراز داشت: با افتتاح پروژه‌های ورزشی در هفته دولت، شاهد رشد سرانه و زیرساخت‌های ورزشی استان خواهیم بود.

انتهیا پیام/486/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام استان کردستان هفته دولت زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد