Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد جوان‌گرایی در ورزش استان تهران اظهار داشت:‌ این اتفاق امری لازم و ضروری است و ما سعی کردیم در انتصابات و و در هیئت‌ها این مسئله را نشان دهیم. هدف از  جوان‌گرایی لزوما استفاده از ورزشکاران سن پایین نیست بلکه منظور جوانانی هستند که در کنار تخصص و شور و نشاط جوانی، پشت‌کار و استفاده از مشورت پیشکسوتان را نیز در روند خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص تقدیر از ورزشکاران برتر عنوان کرد: ما با تقدیر از کاراته‌کاهای دختر کشور توانستیم اسپانسر خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم تا در رقابت‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. برترین‌های تنیس ما که از آن‌ها تقدیر کردیم در بخش بانوان توانستند قهرمانی کسب کنند و یا تکواندوکارهایی که از آن‌ها تقدیر شد، دیدیم که چه افتخار آفرینی در رقابت‌های کشورهای اسلامی انجام دادند. تمام این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها نشان می‌دهد که تقدیر از جوانان و ورزشکاران چه تاثیر بالایی در انگیزه‌آفرینی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کار ورزشی در این استان گفت: درحال حاضر ۱۴۶ پروژه کلنگ خورده وجود دارد که تکمیل کردن‌ آن‌ها خیلی مهم‌تر از شروع پروژه‌های جدید است. با دستور و حمایت دولت و رئیس جمهور، برای حدود ۵۰ پروژه پیمان‌کار مشخص شده و تخصیص منابع انجام شده که بسیار اعتبار بالا و بی‌سابقه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. بسیاری از این پروژه‌ها در هفته دولت و به تدریج برخی دیگر در هفته تربیت‌بدنی و باقی ایام خاص سال افتتاح خواهد شد.

جوادی درباره ورود سرخابی‌ها به بورس خاطرنشان کرد: اجرای خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها شروع شده و ۱۰ درصد از سهام‌ آن‌ها واگذار شد که باشگاه‌ها توانستند با بودجه‌ای که از طریق این واگذاری بدست ‌آوردند، بدهی‌های زیادی را پرداخت کنند. زحمت زیادی به گردن مدیران این دو باشگاه است و به نظرم اخیرا توانسته‌اند این دو تیم پرطرفدار را از حالت راکد در بیاورند و پویایی را به این تیم‌ها تزریق کنند.

وی با تاکید بر حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها اینطور بیان کرد: همه مدیران دارند دلایل خود را ارائه می‌دهند و مسئولان صدا و سیما نیز تصمیم خواهند گرفت. قطعا نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اقدامات به یکباره و در طول یکسال اتفاق بیافتد زیرا باید به صورت تدریجی زیرساخت‌هایش ایجاد شود تا این مسئله انجام‌پذیر شود.

مدیرکل ورزش استان تهران درخصوص تاسیس باشگاه‌های جدید گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به‌جای پلمپ، به سمت تذکر و اصلاح باشگاه‌ها برویم زیرا تعداد باشگاه‌های استان تهران نسبت به جمعیت و اندازه شهر کم هستند و باید از تعطیلی آن‌ها پرهیز کنیم.

وی تاکید کرد: البته در موارد بسیار کمی باشگاه‌های مختلط دیده شده که قطعا با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد. البته ما اطلاعات دقیقی از این مسائل نداریم و تنها با اخبار مردمی و بعضی بررسی‌های میدانی از آن‌ها مطلع می‌شدیم و برای برخورد با آن‌ها به سرعت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

برچسب‌ها صدا و سیما علی جوادی ایرنا تنیس استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما علی جوادی ایرنا صدا و سیما علی جوادی ایرنا تنیس استان تهران استان تهران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، انتظاری، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبر داد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول دو هزار و۴۰۰ متر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت افتتاح می‌شود.

وی، بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

انتظاری اضافه کرد: ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود