Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد کیفیت مسابقات لیگ برتر به نسبت پرداختی‌های تیم‌ها به بازیکنان و مربیان خوب نیست. - اخبار ورزشی -

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که استقلالی‌ها با یک گل عقب بودند، ولی به بازی برگشتند و ملوان را شکست دادند. سرمربی تیم کم کم به ترکیب دلخواهش نزدیک می‌شود و این به سود استقلال خواهد شد. ساپینتو در نیمه دوم روزبه چشمی را به پست هافبک برد که در این پست خوب کار کرد. بازدهی چشمی در خط میانی به مراتب بهتر از خط دفاعی است.

وی در ادامه افزود: بازیکنانی که به استقلال اضافه شده‌اند، هنوز آمادگی کامل را ندارند، اما نمایش نیمه دوم استقلال برابر ملوان، هواداران را به روزهای آینده امیدوار کرد. درست است که مهدی قایدی گل زد و پنالتی هم گرفت، اما جا دارد که او بیشتر آماده شود و بهتر عمل کند. ما نزدیک به جام جهانی قطر هستیم و قایدی انگیزه زیادی دارد که پیراهن تیم ملی را بپوشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد رفتارهای ساپینتو و ضربه زدن او به برانکارد عوامل هلال احمر گفت: مطمئن باشید اتفاقی افتاده و برخورد ناشایستی با او صورت گرفته که چنین رفتاری کرده است. ساپینتو پس از بازی عذرخواهی کرد و بهتر است دیگر درباره این موضوع صحبت نکنیم.

بیانی راجع به شانس قهرمانی استقلال به نسبت سایر مدعیان خاطر نشان کرد: استقلال همیشه در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی است. امسال که تیم مهره‌های خوب جذب کرده و کادر فنی هم به خوبی تقویت شده است. با این اوصاف استقلال می‌تواند برای دومین سال متوالی هوادارانش را با قهرمانی خوشحال کند. مهمترین مسئله این است که ساپینتو ابزار گرفتن نتیجه را دارد. هنوز تیم‌ها شکل نگرفته‌اند و می‌بینیم تیمی مثل پرسپولیس پس از گذشت دو هفته تنها دو امتیاز دارد اما استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

وی درباره اینکه استقلال با تیمی که برای این فصل بسته، سطح توقعات را بالا برده است، گفت: اگر قرار باشد تیمی بازیکن خارجی یا داخلی بگیرد، باید طراز اول باشد، اما اگر مثل سال گذشته به بازیکنان جوانی مثل امیرحسین حسین‌زاده بازی بدهند، قراردادها نرمال‌تر می‌شود. امیدوارم آکادمی استقلال شرایط بازیکن‌سازی را مانند گذشته کند. بازیکنانی که از رده‌های پایه می‌آیند، نسبت به پیراهن تیم‌شان تعصب دارند و سال‌ها می‌مانند و حتی کاپیتان تیم می‌شوند، مثل خودم، اصغر حاجیلو، رضا نعلچگر، مهدی پاشازاده، مرحوم رضا احدی و ... که از تیم پایه به استقلال آمدیم. بازیکنانی که از رده پایه می‌آیند، راحت‌تر می‌توانند بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر گفت: کیفیت لیگ به لحاظ گل‌های رد و بدل شده، خوب نیست. جمعه شب پرسپولیس و فولاد خوزستان با هم بازی کردند، تیم‌هایی که بازیکنان طراز اول زیادی دارند. سرمربی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشت اما یک کار تاکتیکی از دو تیم ندیدیم و گویا به پای بازیکنان وزنه بسته بودند و خسته به نظر می‌رسیدند. درست است که شاید بازیکنان از فصل بدنسازی خارج نشده‌اند، اما کیفیت لیگ به نسبت پول‌هایی که پرداخت می‌شود، خوب نیست.

پاشازاده: کُند بودن چشمی در خط دفاعی برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود/ تیم ساپینتو آینده خوبی خواهد داشت + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر خوب نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" محمدحسین کنعانی‌زادگان که هم در ترکیب پرسپولیس هم تیم ملی یک مدافع میانی فیکس بوده در بازی‌های اخیر لیگ برتر درخشید و یکی از ستون‌های سازمان دفاعی تیم بود تا شرایط خط دفاعی و گل خورده سرخ‌ها بهتر شود.

کنعانی این فصل ابتدا کنار پورعلی‌گنجی کار را شروع کرد، بعد با گولسیانی زوج شد و چند هفته هم با فرشاد فرجی در دفاع میانی پرسپولیس به میدان رفت.
او با پشت سر گذاشتن برخی حواشی مربوط به ماجراهایش در تیم ملی و پاداش جام جهانی کم کم در پرسپولیس تبدیل به همان مدافع مستحکم و قدرتمند شد و نمایش‌های درخشان او در هفته‌های گذشته باعث شد پرسپولیس عنوان بهترین خط دفاعی را با کمترین گل خورده از دست استقلال برباید.
با این وجود کنعانی مثل سایر مدافعان پرسپولیس در اراک روز خوبی نداشت و رد پای اشتباهات او را در برخی گل‌های خورده تیمش می‌توان پیدا کرد.

حالا بازی بزرگ مقابل سپاهان نزدیک است و کنعانی باید همان ورژن درخشان و ایده‌آل خود را به ورزشگاه آزادی بیاورد وگرنه شرایط تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر سخت خواهد شد. در واقع پرسپولیس برای بازی چهارشنبه شب مقابل سپاهان کنعانی را در بهترین فرم ممکن می‌خواهد، چرا که او و مدافعان پرسپولیس باید مقابل بهترین خط حمله لیگ ایستادگی کنند.

در واقع بازی چهارشنبه تقابل بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله فعلی لیگ برتر است که می‌تواند در تعیین معادلات مربوط به قهرمانی هم تعیین کننده باشد و از کنعانی به عنوان یک بازیکن ملی پوش و ستاره خط دفاعی پرسپولیس توقع می‌رود در مقابله با مهاجمانی مثل مغانلو، کاوه رضایی و رضا شکاری بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است