Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سمینار یک روزه سلول های بنیادی، پتانسیل ها و چشم انداز در استان مرکزی برگزار می شود.

محمد طالبی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، در گفت وگو با ایسنا افزود: این سمینار به همت جهاددانشگاهی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا با حضور اساتید برتر حوزه سلول های بنیادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در این سمینار در خصوص ذخیره سازی خون بند ناف و ارتقاء سطح سلامت جامعه، فرآیند جمع آوری نمونه خون بند ناف و دکتر مشهدی مسئول فنی مرکز فوق تخصصی ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با موضوع سلول های بنیادی و حفظ باروری سخنرانی خواهند کرد.

طالبی افزود: این رویداد، روز پنجشنبه، سوم شهریورماه سال جاری به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا و با همکاری شرکت فناوری بن یافت های رویان و دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال همایش بیمارستان سینا اراک برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: متخصصین و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این سمینار از طریق وب سایتArak.ircme.ir ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09183689135 تماس حاصل کنند.

مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان در پایان یادآور شد: این همایش با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک دارای مجوز امتیاز بازآموزی است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سمينار استان مرکزی ناباروري جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی استان سلول های بنیادی برگزار می شود استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود