Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وقتی در نشست علنی سه شنبه 25 مردادماه مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان مورد بررسی قرار گرفت، پیش بینی می شد این گزارش چه تاثیر عمیقی بر جامعه خواهد گذاشت.

به گزارش تین نیوز، برای مردمی که اکثر در شرایط بسیار نامطلوب اقتصادی قرار داشته و برای کسب درآمد ساعت های متمادی در حال فعالیت بوده و از جان خود مایه می گذارند، این که شرکت فولاد مبارکه در استان اصفهانی که کشاورزان آن روزها در کف زاینده رود خشکیده برای اعتراض به کم آبی بست می نشینند، شگفت آور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گزارش کامل تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه

اگرچه هر یک از بخش های این گزارش حاوی اطلاعات ویژه ای از وجود فساد گسترده در این شرکت حکایت داشت اما شاید بد نباشد نگاهی به فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای فولادمبارکه که در تحقیق و تفحص مجلس بدانها اشاره شده است نیز داشته باشیم.

در بخشی از این گزارش آمده است:

شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده که نمونه های آن به شرح ذیل بیان می شود:

- ده ها میلیارد تومان هزینه رسانه ای شامل ایجاد کمپین با هدف تخریب تحقیق و تفحص، قراردادهای پرابهام با منسوبین رسانه ای دولت سابق، هزینه های رسانه ای وزارت صمت، 250 میلیارد ریال تبلیغات در نوروز 1400 در رسانه ملی و تابلوهای شهری.

- ارائه هدیه به نهادها و سازمان های دارای ممنوعیت که اغلب به حساب های غیر دولتی واریز گردیده و وقایعی نظیر پول شویی، ارتشا و تصرف غیر قانونی در وجوه را به همراه دارد. اهدای خودرو، کارت هدیه، بُن خرید، سکه، موبایل، لپ تاپ و تبلت، به سازمان هایی نظیر برخی استانداری ها، راه و شهرسازی، وزارت صمت، بانک مرکزی، گمرک و برخی نهادهای دیگر که منجر به تصرف غیرقانونی در وجوه گردیده، نمونه هایی از این دست است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای کمیسیون صنایع و معادن تبلیغات رسانه نوروز رسانه ملی لپ تاپ گمرک رسانه ملی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی فساد مالی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان شرکت فولاد مبارکه تحقیق و تفحص رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد