Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در همایش عظیم خادمین اربعین حسینی علیه‌السلام که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، عبودتیان دستیار ویژه ریاست جمهور و مجموعه مسئولان استانی و حضور گسترده مردم محب اهل بیت علیهم‌السلام ایلام در مصلای شهر ایلام برگزار شد گفت: مردم استان ایلام چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده و حماسه آفریدند و میزبانی از زائران اربعین و پایتخت خادمین سیدالشهداء یک موهبت الهی است که نصیب مردم استان ایلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم استان ایلام افتخار خادمی لباسی را بر تن دارند و زبان از بیان این همه اخلاص و از خودگذشتگی قاصر است.

استاندار ایلام گفت: امروز لباس خدمت و نوکری را بر تن کردیم و در راستای تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌ها با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه و شورای تأمین و همه مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان همیشه و در راستای تبیین خطابه‌های ماندگاری داشته و امروز سرمایه عظیمی برای کشورمان است و وجود ایشان را غنیمت می‌شماریم.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام گرانیگاه در سراسر جهان اسلام است، اظهار داشت: در این مدت هشت ماه در استان ایلام که توفیق خدمت به دست آمد، از همان بدو ورود در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اربعین فعالیت‌ها شروع شد.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه هم اکنون حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستیم اما با دست خالی و با کمک مدیران، زیرساخت‌های اربعین یکی پس از دیگری برای زایران فراهم شده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه تأمین آب مهران که در گذشته آبرسانی برای زائران با تانکر انجام می‌گرفت، آب پایدار برای حدود ۳۰۰ هزار نفر فراهم شده و برق پایانه مرزی نیز تامین شده است. 

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه با بیان اینکه فضا برای اسکان بیش از ۶۰ هزار زائر در ایام اربعین آماده کرده ایم گفت: در حوزه جاده مواصلاتی به مهران در همین دولت و با نبود اعتبار، ۲۰ کیلومتر احداث و اضافه شد و با دلدادگی و تلاش مدیران، محور ایلام - مهران چهار خطه تا قبل از اربعین می‌شود.

وی اضافه کرد: این در حالی است که با توجه به گرمای هوا، ۲۰ هزار مترمربع سایبان در حال نصب است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز مهران سایبان زائران حجت الاسلام والمسلمین استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی