Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار در بخش ملی را تا سی‌ویکم شهریور تمدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با پایان مهلت ارسال آثار به بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، زمان ارسال آثار به بخش ملی این جشنواره به‌مدت یک ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش «ملی» شامل قصه‌گویی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، بزرگسالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها است.

در بخش ملی، بخش آیینی‌سنتی شامل اجرای قصه‌گویی با نگاه به سنت‌ها و آئین‌های دینی و ایرانی، در یکی از شیوه‌های نقالی، پرده‌خوانی و شمایل‌گردانی برگزار می‌شود که نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند.

همچنین بخش قصه‌گویی زبان اشاره شامل قصه موردنظر با هر قالبی، به زبان اشاره فارسی است و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها، غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir یا مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور تا روز سی‌ویکم شهریور ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

متن فراخوان کامل بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علاوه بر سایت اختصاصی جشنواره در سایت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به نشانی kpf.ir و kanoonnews.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار قصه صدای زندگی است از اول تا بیست‌ودوم مهر و مرحله پایانی آن همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 598351

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان جشنواره قصه گویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی ارسال آثار بخش ملی ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان