Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در خصوص شرایط استقلال صحبت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد کیفیت مسابقات لیگ برتر به نسبت پرداختی‌های تیم‌ها به بازیکنان و مربیان خوب نیست.

به گزارش طرفداری، شاهین بیانی درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت:

استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که استقلالی‌ها با یک گل عقب بودند، ولی به بازی برگشتند و ملوان را شکست دادند. سرمربی تیم کم کم به ترکیب دلخواهش نزدیک می‌شود و این به سود استقلال خواهد شد. ساپینتو در نیمه دوم روزبه چشمی را به پست هافبک برد که در این پست خوب کار کرد. بازدهی چشمی در خط میانی به مراتب بهتر از خط دفاعی است.

وی در ادامه افزود:

بازیکنانی که به استقلال اضافه شده‌اند، هنوز آمادگی کامل را ندارند، اما نمایش نیمه دوم استقلال برابر ملوان، هواداران را به روزهای آینده امیدوار کرد. درست است که مهدی قایدی گل زد و پنالتی هم گرفت، اما جا دارد که او بیشتر آماده شود و بهتر عمل کند. ما نزدیک به جام جهانی قطر هستیم و قایدی انگیزه زیادی دارد که پیراهن تیم ملی را بپوشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد رفتارهای ساپینتو و ضربه زدن او به برانکارد عوامل هلال احمر گفت:

مطمئن باشید اتفاقی افتاده و برخورد ناشایستی با او صورت گرفته که چنین رفتاری کرده است. ساپینتو پس از بازی عذرخواهی کرد و بهتر است دیگر درباره این موضوع صحبت نکنیم.

بیانی راجع به شانس قهرمانی استقلال به نسبت سایر مدعیان خاطر نشان کرد:

استقلال همیشه در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی است. امسال که تیم مهره‌های خوب جذب کرده و کادر فنی هم به خوبی تقویت شده است. با این اوصاف استقلال می‌تواند برای دومین سال متوالی هوادارانش را با قهرمانی خوشحال کند. مهمترین مسئله این است که ساپینتو ابزار گرفتن نتیجه را دارد. هنوز تیم‌ها شکل نگرفته‌اند و می‌بینیم تیمی مثل پرسپولیس پس از گذشت دو هفته تنها دو امتیاز دارد اما استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

وی درباره اینکه استقلال با تیمی که برای این فصل بسته، سطح توقعات را بالا برده است، گفت:

اگر قرار باشد تیمی بازیکن خارجی یا داخلی بگیرد، باید طراز اول باشد، اما اگر مثل سال گذشته به بازیکنان جوانی مثل امیرحسین حسین‌زاده بازی بدهند، قراردادها نرمال‌تر می‌شود. امیدوارم آکادمی استقلال شرایط بازیکن‌سازی را مانند گذشته کند. بازیکنانی که از رده‌های پایه می‌آیند، نسبت به پیراهن تیم‌شان تعصب دارند و سال‌ها می‌مانند و حتی کاپیتان تیم می‌شوند، مثل خودم، اصغر حاجیلو، رضا نعلچگر، مهدی پاشازاده، مرحوم رضا احدی و ... که از تیم پایه به استقلال آمدیم. بازیکنانی که از رده پایه می‌آیند، راحت‌تر می‌توانند بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر گفت:

کیفیت لیگ به لحاظ گل‌های رد و بدل شده، خوب نیست. جمعه شب پرسپولیس و فولاد خوزستان با هم بازی کردند، تیم‌هایی که بازیکنان طراز اول زیادی دارند. سرمربی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشت اما یک کار تاکتیکی از دو تیم ندیدیم و گویا به پای بازیکنان وزنه بسته بودند و خسته به نظر می‌رسیدند. درست است که شاید بازیکنان از فصل بدنسازی خارج نشده‌اند، اما کیفیت لیگ به نسبت پول‌هایی که پرداخت می‌شود، خوب نیست.

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام