Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلگراف هلند اتهام قابل‌توجهی را متوجه فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور دنیای نقل‌وانتقالات کرده است

حالا که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی هستیم، نام فابریتزیو رومانو را خیلی می‌شنویم. رومانو یک خبرنگار جوان ایتالیایی است که در سال‌های اخیر به واسطه منابع معتبر و پشتکاری که دارد، به عنوان یکی از بهترین خبرنگاران حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا شهرتی برای خود دست‌وپا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری | این روزها اگر در خبری نام فابریتزیو رومانو آمده باشد، مخاطبان از صحت آن خبر اطمینان پیدا می‌کنند. این خبرنگار ایتالیایی تقریبا خواب ندارد و در هر ساعتی از شبانه روز با انتشار یک توییت، خبر نقل‌وانتقالاتی تازه‌ای را از منابع خودش و یا به نقل از سایر خبرنگاران منتشر می‌کند. همیشه به‌روز بودن و صحت بالای اخبار باعث شده رومانو از مقبولیت بالایی برخوردار باشد.

 چند هفته پیش بود که در ماجرای انتقال مارک کوکوریا به چلسی، شاهد یک کل‌کل مجازی میان فابریتزیو رومانو و باشگاه برایتون بودیم. در ابتدا برایتون خبر رومانو در رابطه با قطعی بودن انتقال کوکوریا به چلسی را تکذیب کرد اما پس از رسمی شدن انتقال، رومانو در طعنه به حساب توییتری باشگاه برایتون نوشت: «دیدیم دروغ‌گو من نبودم». 

با وجود شهرت و اعتبار بالا، مدتی است که ایرادهایی هم به کار این خبرنگار مشهور وارد می‌شود. که پیش‌تر دیده شده بود که رومانو اخبار برخی از خبرنگاران بومی بارسلونا که اولین بار خبر از تمدید قرارداد رونالد آرائوخو داده بودند را بدون ذکر منبع به عنوان خبر اختصاصی خودش منتشر کرده بود که این موضوع بازتاب زیادی پیدا نکرد. اکثر توییت‌های رومانو خبر سایر خبرنگاران است که او با منشن کردن حساب کاربری خبرنگار، منبعش را ذکر می‌کند اما گاهی اوقات این کار را انجام نمی‌دهد. این موضوع، صدای رسانه معتبر هلندی تلگراف را در آورده است.

پیشنهاد مترجم: جانلوکا دی مارتزیو کیست و چرا همیشه درست می گوید؟

به گزارش فوتبال‌زون هلند، فابریتزیو رومانو به سرقت خبر از تلگراف هلند متهم شده است. مارسل فن در کران، روزنامه‌نگار معتبر هلندی علنا رومانو را به سرقت ادبی و سرقت خبر متهم کرده است. فن در کران، دبیر بخش فوتبال تلگراف هلند معتقد است رومانو آشکارا اخبار مربوط به باشگاه آژاکس را از همکارش مایک فروای می‌دزدد. به گفته فن در کران، فابریتزیو رومانو نفر اول اخبار نقل‌وانتقالاتی اروپا است، اما در زمینه کپی-پیست کردن آن:

روز جمعه، فقط دو دقیقه بعد از این که مایک فروای خبرش را درباره غیبت آنتونی در تمرین آژاکس منتشر کرد، فابریتزیو رومانو در قالب خبر اختصاصی و محرمانه، مدعی شد آنتونی در تمرین آژاکس شرکت نمی‌کند. بعدا مردم کل اروپا فکر می‌کنند اوه، رومانو پادشاه اخبار نقل‌وانتقالات است اما نه، او فقط اخبار هر خبرنگار از هر کشوری را می‌دزدد. او علنا از اخبار مایک فروای دزدی می‌کند. اگرچه مهم نیست، بگذارید کارش را بکند. همه فکر می‌کنند رومانو در تمام جهان منبع دارد اما نه، کار او کپی-پیست کردن است! 

 فابریتزیو رومانو و مایک فروای ماه‌ها است که بر سر اخبار آژاکس در حال رقابت هستند. روز جمعه مایک فروای خبر داد پیشنهاد 80 میلیون یورویی منچستریونایتد برای آنتونی رد شده است و در تمرینات آژاکس حضور نیافته است. چند دقیقه بعد رومانو همان خبر را به نام خودش منتشر کرد. پیش‌تر نیز مت لاو، خبرنگار معتبر حوزه چلسی وب‌سایت تلگراف با رومانو وارد درگیری لفظی شده بود و خطاب به او و کریستین فالک نوشته بود مرا وارد بازی‌های بچه‌گانه‌تان نکنید. اشاره لاو به استفاده رومانو و فالک از عبارات مختص خودشان یعنی «Here we go» و «True» بوده است.

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فابریتزیو رومانو نقل وانتقالات تلگراف هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم