Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از انهدام باند چاپ دلار تقلبی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس پلیس پایتخت از پایش انبار‌ها و عدم عرضه کالای قاچاق و ارز از اولویت‌های اصلی پلیس امنیت اقتصادی در تهران بزرگ است گفت: یک باند بزرگ دلار‌های جعلی در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی و منهدم شدند که این باند دستگاه چاپ داشتند و دلار تقلبی چاپ می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سردار رحیمی 10 میلیون دلار به ارزش 300 میلیون تومان از این باند کشف شد که قرار بود در بازار توزیع شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: 13 مرحله طرح مبارزه با دلالان ارز از ابتدای سال تا کنون انجام شده است، در این طرح‌ها 55 نفر تا الان دستگیر شدند که تا کنون افزون بر 28 هزار میلیارد تومان ارزش ارز‌هایی بوده است که از این 55 نفر کشف شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انهدام باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه