Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با موتورسیکلت در محور تاکستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه راکب موتور سیکلت در دم جان باخت.  
سرهنگ فرهاد ذاکری منش در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع یک فقره حادثه رانندگی منجر به فوت در کیلومتر سه جاده تاکستان به اک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک موتور سیکلت برخورد کرده که طی این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان باخته است.  
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان بی مبالاتی از جانب راننده سواری پارس به علت انحراف به چپ ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

گوسفندان قاچاق در توقیف پلیس آوج 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون باری بنز و کشف ۱۱۵ راس گوسفند قاچاق در شهرستان آوج خبر داد.  
سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری بنز، حامل تعداد زیادی گوسفند، مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.  
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۱۵ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی و اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف پنج تن چوب قاچاق در آوج 
فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف پنج تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.  
 سرهنگ علی زرینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.  
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن سه تن چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.  
فرمانده انتظامی شهرستان آوج ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در اقدامی دیگر یک دستگاه خودرو وانت نیسان را متوقف کرده و در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.  
سرهنگ زرینی با بیان اینکه ارزش ریالی چوب های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در آبیک کشف شد 
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از کشف ۱۰ هزار و ۱۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ بهروز لامعی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان آبیک، در راستای مقابله با قاچاق، عرضه و فروش کالای قاچاق، بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.  
وی افزود: در این خصوص ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی، ۱۰هزار و ۱۰۰ نخ سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.   
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از مردم خواست: در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش اقلام قاچاق، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها آوج آبیک استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آوج آبیک استان قزوین آوج آبیک استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان خصوص دستگیر یک دستگاه خودرو کشف و یک نفر استان قزوین شهرستان آوج تن چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید