Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:01:02 GMT

برگزاری پنجمین دوره مسابقه اربعین حسینی در البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۰۰۲

برگزاری پنجمین دوره مسابقه اربعین حسینی در البرز

محمد زارع روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه سوگواره هنری و فرهنگی اربعین حسینی می توانند آثار خود را در بخش های عکس، فیلم کوتاه، دلنوشته و شعر و با موضوعات حرم عشق، جاماندگان اربعین و مواکب مهربانی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

وی اظهار داشت: آثار تهیه شده در موضوع «حرم عشق» بایستی با عناوین عاشقانه های اربعین، پیاده روی، خاطرات، هدایا و نذورات برای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه بوده و در موضوع «جاماندگان اربعین» نیز آثار با عناوین دوری از حرم، موکب های سطح شهر، دلتنگی های اربعین حسینی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع گفت: همچنین آثار ارسالی با موضوع «مواکب مهربانی» با عناوین مواسات، همدلی، کمک مومنانه هر زائر، حمایت از یک خانواده نیازمند و انفاق حسینی تولید و ارسال شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را از اول شهریور ماه تا پنجم مهرماه سال جاری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، افزود: آثار تهیه شده را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس ۰۹۳۶۸۲۹۷۴۵۵ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه شرکت کنندگان در این سوگواره می توانند آثار خود را نیز به آدرس دبیرخانه واقع در دفتر معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج در چهار راه طالقانی بفرستند.
 

برچسب‌ها پیاده روی اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات اربعین استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیاده روی اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات اربعین پیاده روی اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات اربعین استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد

سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی به دلیل اهمیت موضوع جزو برنامه‌های مهم و همیشگی این هیأت است، اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌های لازم، زمان دقیق برگزاری و مکان و مدرس دوره مربیگری درجه c آسیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی از پیگیری کمیته آموزش شهرستان که در انجام مقدمات دوره مجددانه برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشتند تشکر و بیان کرد: کلاس داوری درجه سه فوتبال هم در حال ثبت نام از علاقه مندان هستیم و این روند با همکاری بخش‌های مختلف ادامه دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه آموزش و دانش افزایی برای جامعه هدف رکن رکین و عامل اصلی موفقیت عالمانه فوتبال است که به جد در کنار سایر امور به آن می‌پردازیم، افزود: همچنین باید از توجه و اهمیت به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در برنامه‌های هیأت فوتبال در کنار سایر امور فنی و همراهی همه بخش‌ها تقدیر کرد.

کد خبر 6097975

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»