Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه سروش اسکیت البرز از کسب نتایج درخشان تیم های این باشگاه در مرحله اول ودوم لیگ برتر اسکیت سرعت کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سروش خندان دل اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که انتظار می رفت تیم های رده های سنی مختلف این باشگاه با آمادگی بالا در لیگ برتر کشور حاضر شدند و در نهایت بخش زیادی از عناوین برتر مراحل اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان دو مرحله از این مسابقات تیم دختران ما در جایگاه نخست قرار دارد وتیم پسران ما نیز جایگاهی اولی را به خود اختصاص داده است.

خندان دل با بیان اینکه در کسب این عناوین نقش مربیان سازنده در شعب مختلف این باشگاه غیرقابل انکار است گفت: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از امید مهذب نیا و زهرا مظفری سرمربیان تیم های باشگاه که تلاشی وافر برای کسب این نتایج داشتند.

مدیر باشگاه سروش اسکیت البرز تصریح کرد: نوع مقام ها و نتایج کسب شده در رده های سنی مختلف به گونه ای است که عملا با توجه به جدول امتیازی و جایگاه تیم ها کسب عناوین برتر در پایان فصل دور از دسترس نیست وقطعا یکی از بهترین سال های باشگاه سروش اسکیت را شاهد خواهیم بود.

خندان دل با قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش وجوانان استان البرز وهمراهی هیات اسکیت البرز گفت: کسب این تعداد مقام در لیگ های برتر کشوری اتفاقی منحصر به فرد محسوب می شود و کمتر باشگاهی است که بتواند چنین حدنصابی را رقم بزند.

نتایج تیم های مختلف باشگاه سروش اسکیت البرز در لیگ برتر کشور به شرح ذیل است:

مقام اول رنکینگ بزرگسالان پسر تیم سروش اسکیت تندرستی، مقام اول رنکینگ بزرگسالان دختر تیم سروش اسکیت منظریه، مقام اول رنکینگ جوانان ۱ دختر تیم سروش اسکیت منظریه، ️مقام سوم رنکینگ جوانان ۱ پسر تیم سروش اسکیت تندرستی، ️مقام اول رنکینگ جوانان ۲ دختر تیم سروش اسکیت منظریه، ️مقام دوم رنکینگ جوانان ۲ پسر تیم سروش اسکیت تندرستی، مقام سوم رنکینگ نوجوانان پسر تیم سروش اسکیت بهشت ctp، ️مقام چهارم رنکینگ نوجوانان دختر تیم سروش اسکیت فردیسctp

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر اسکیت مقام اول رنکینگ رنکینگ جوانان اسکیت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

دیگر خبرها

  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت