Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:38:08 GMT

اوروگوئه هم وارد رقابت اسکار شد/ ۵ کشور در فهرست

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۱۶۴

اوروگوئه هم وارد رقابت اسکار شد/ ۵ کشور در فهرست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت‌آی‌ام‌دی‌بی، «استخدام کننده و استخدام شونده» یا «رئیس و کارمند» به نام نماینده اوروگوئه برای شرکت در رقابت اسکار نود و پنجم معرفی شده است.

این فیلم را مانولو نیتو کارگردانی کرده است.

«استخدام کننده و استخدام شونده» نخستین بار در جشنواره کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد اما تا بهار ۲۰۲۲ طول کشید تا در سینماهای خود اوروگوئه به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درام دربرگیرنده یک تراژدی و ۲ مرد است، یکی از آنها صاحب مزرعه و دیگری کارگر ۱۸ ساله اوست. استخدام کننده مرد جوانی از یک خانواده متوسط است و او زندگی مدرنی دارد و با کلیشه‌های سنتی تولید روستایی همخوانی ندارد؛ اما یک هدف جدی دارد و آن سلامت جسمی‌اش است. استخدام شونده از او جوان‌تر است و نیاز فوری به یک شغل دارد تا بتواند از خانواده تازه شکل گرفته‌اش حمایت کند و اینجاست که تراژدی رخ می‌دهد و پیوند ۲ مرد در رابطه‌ای پیچیده از شادی، آزادی و کار را تصویر می‌کند.

نقش استخدام شده را کریستین بورخس به عنوان اولین نقشی که بازی می‌کند، انجام داده است. ناهول پرز بیسکایارت بازیگر ۳۶ ساله آرژانتینی نیز در نقش استخدام کننده بازی کرده است. بیسکایارت برای بازی در سینمای فرانسه شناخته شده اما در کشورهای دیگر هم بازی کرده و در سال‌های اخیر سابقه درخشانی به هم زده است. از فیلم‌های جدید وی می‌توان از بازی در فیلم‌هایی که از سوی ۵ کشور برای اسکار انتخاب شده‌اند یاد کرد که شامل «آئورا» و «مزاحم» برای آرژانتین، «وداع با اروپا» برای اتریش، «درس‌های فارسی» برای بلاورس که البته به دلیل بیشتر بودن زبان انگلیسی فیلم تایید صلاحیت نشد، «بی‌پی‌ام» برای فرانسه که با آن یک جایزه سزار هم برد و اکنون اوروگوئه نام برد.

وی به ۳ زبان فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می‌کند و کمی هم چینی، آلمانی، ایتالیایی و پرتغالی بلد است.

این فیلم به زبان اسپانیایی ساخته شده و زمان آن یک ساعت و ۵۰ دقیقه است و در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۶درصد را کسب کرده است.

پیش از این ایرلند، سوییس، کره جنوبی و تایوان وارد رقابت اسکار شده‌اند.

آخرین زمان معرفی فیلم‌های منتخب کشورها به آکادمی اسکار ۳ اکتبر (۱۱ مهر) است.

کد خبر 5568446

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکار آکادمی اسکار اوروگوئه اسکار خارجی زبان تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران حضور هنر ایران در جهان بابک برزویه محرم 1401 فیلم سینمایی فیلم مستند سینمای مستند روایت محرم درگذشت چهره ها فیلم کوتاه کارگردان سینما سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ساترا استخدام کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل مس سونگون و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم فکر می‌کردیم بازی سختی باشد و واقعا همینطور بود. از زمانی که آقای کلانتری هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفته‌اند، این تیم واقعا تغییر کرده و برای فوتبال بازی کردن برنامه دارند. ایشان قبلا هم در لیگ برتر جزو مربیان خوب بودند و فکر می‌کردیم که همینطور باشد. ما هم برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشتیم و انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم، اما احساس می‌کنم بچه‌هایمان در دقایقی از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه اختلاف بازی از نظر گل زده باید بیشتر از این می‌شد.

او در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش توضیح داد: ما قصد این را داریم اما بازی دادن به جوان‌ها هم زمان خاص خودش را می‌طلبد و فلسفه خاص خودش را دارد. همانطور که ما دوست داریم در بازی بیلدآپ از عقب را انجام بدهیم، باید جوان‌ها را هم آرام آرام تزریق کنیم و نمی‌توانیم از اول این کار را انجام بدهیم. امروز از ۲۰ نفر لاین آپ ما، ۱۰ نفر از بچه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ و حتی زیر ۱۹ سال بودند و این برای ما به عنوان مربی باعث خوشبختی است و فکر می‌کنم باشگاه هم راضی باشد.

سرمربی هوادار در پایان گفت: خدا را شکر بچه‌هایی که وارد زمین شدند، جواب دادند. از این ۱۰ نفر، ۶ نفر وارد زمین شدند و بازی کردند و انتظارات ما را برآورده کردند، اما باز هم می‌گویم باید بهتر از این باشند. ما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده روی این مسئله کار کنیم که زود از این بازی ارضا نشوند و بتوانند دقایق بیشتری را بازی کنند و برای تیم مثمرثمرتر باشند.

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد