Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:04:43 GMT

شیرین‌ترین دردسر ممکن پیش روی سرمربی تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۱۷۷

شیرین‌ترین دردسر ممکن پیش روی سرمربی تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از یک هفته دیگر آغاز می شود و یک چالش پیچیده پیش روی بهروز عطایی است. ماجرا از آنجا کلید خورد که هفته اول لیگ ملت ها برای تیم ملی والیبال ایران آغاز شد و مطابق انتظار صابر کاظمی در مسابقه اول در ترکیب شروع کننده قرار گرفت. پیش بینی این بود که صابر مانند یک سال اخیر در VNL نیز ستاره اول ایران باشد اما شرایط خیلی زود برای این ستاره جوان تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر آنچه که ناآمادگی و مصدومیت جزئی این بازیکن عنوان شد، صابر خیلی زود جای خود را به امین اسماعیل نژاد داد و حتی از هفته دوم به بعد هم تیم بهروز عطایی را همراهی نکرد.

ستاره جوان والیبال ایران با دستور بهروز عطایی به تهران برگشت و به تمرینات تیم ملی ب ملحق شد تا در صورت صلاحدید کادر فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی بازگردد. همین اتفاق هم رخ داد و صابر کاظمی به قدری در تمرینات تیم ملی ب فوق العاده ظاهر شد که عطایی نتوانست از کنار نام او بگذرد و نام این بازیکن را در کنار امین اسماعیل نژاد به عنوان پشت خط زن‌های تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار داد.

اما درخشش صابر فقط به تمرینات معطوف نشد چرا که او در جام واگنر نیز بهترین بازیکن تیم ملی بود. تیم عطایی در این مسابقات که دیشب به پایان رسید سه بازی انجام داد و کاظمی در دیدار اول و سوم مقابل لهستان و آرژانتین در ترکیب شروع کننده تیم ملی قرار گرفت و فقط در جدال دوم برابر صربستان بود که امین اسماعیل نژاد در ترکیب اصلی قرار گرفت. همین دو بازی هم برای ستاره جوان والیبال ایران کافی بود تا با اسپک های مهارنشدنی و سرویس های خیره کننده اش نشان دهد که به بهترین فرم خود بازگشته و آماده جنگیدن برا پس گرفتن جایگاهش در تیم ملی است.

در سمت دیگر امین اسماعیل نژاد را داریم که عملکرد او در لیگ ملت ها گویای همه چیز بود. امین ستاره بی چون و چرای ایران در لیگ ملت ها بود و با نمایش های جذابش نه تنها تحسین والیبال دوستان ایرانی که ستایش کارشناسان والیبال دنیا را برانگیخت. اسماعیل نژاد در اکثر بازی های ایران بهترین بازیکن ما بود و ظهور یک ستاره جذاب را در والیبال ایران رقم زد.

حالا بهروز عطایی مانده و یک درسر بسیار شیرین؛ سرمربی تیم ملی همانطور که اخیرا در مصاحبه ما اعلام کرده بود، از رقابت بین امین و صابر استقبال می کند و حالا همانطور که خودش هم گفته چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی دارد که احتمالا دشوارترین آن ها همین انتخاب یکی از بین اسماعیل نژاد و کاظمی برای رقابت های قهرمانی جهان است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران صابر کاظمی امین اسماعیل نژاد والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امین اسماعیل نژاد والیبال ایران قهرمانی جهان بهروز عطایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد