Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه علوم و فنون تهران با امضای تفاهم نامه ای با انجمن حمایت از خانواده زندانیان آموزش رایگان برای خانواده زندانیان را با هدف اشتغال زایی آغاز کرد.
سال 1401 به فرموده مقام معظم رهبری سال کارآفرینی و اشتغال زایی است و موسسه علوم و فنون در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی در اولین گام 1000 خانواده زندانیان را تحت پوشش رایگان آموزش کسب و کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته حائز اهمیت در راستای این پروسه خیر خواهانه این است که خانواده زندانیان بعد از آموزش های کسب و کار به بزرگترین کارخانجات،شرکت ها و ارگان ها و سازمان ها معرفی و از آنها در زمینه تخصصشان بهره گیری می شود .
موسسع علوم و فنون اولین و باسابقه ترین و معتبر ترین موسسه آموز کسب و کار در ایران با نام تهران بیزینس اسکول (TBS) مورد تایید مراکز تخصصی کاریابی در کشور های اروپایی و آمریکای شمالی با برگزاری دوره های MBA-DBA با جدید ترین متد روز دنیا کسب و کار را آموزش می دهد و با استفاده از هیئت علمی و اجرایی خود که متشکل از افراد صاحب نام در بحث علوم کسب و کار و فعالان اقتصادی است زمینه شکستن بیکاری در کشور را فراهم می نماید.
طرح حمایت از زندانیان در زمینه کاریابی و اشتغال زایی به صورت رایگان مورد استقبال خانواده های زندانیان قرار گرفت و رسانه های کشور این اقدام را یکی از اقدامات مثبت در سال جاری دانستند.
گزارش کامل از آغاز آموزش رایگان با همکاری انجمن حمایت از خانواده زندانیان همراه با تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان ها را در گزارش زیر مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقمندان می توانند برای مشاهده مجموعه فعالیت های موسسه علوم و فنون تهران یا همان تهران بیزینس اسکول به سایت( tbs.ir) مراجعه کنند و تا از مزایای مدرک معتبر این موسسه در ایران- آلمان وکانادا بهره مند شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال علوم و فنون تهران تسهیلات آموزش کسب و کار اشتغال زایی کارآفرینی خانواده زندانیان محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال خانواده زندانیان موسسه علوم و فنون کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در دیدار با وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در حاشیه مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با تاکید بر از سرگیری تبادلات فرهنگی بین دو کشور اظهار داشت: ما تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود؛ کشور ایران مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با جمهوری آذربایجان دارد و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به ضرورت برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و آذربایجانی ادامه داد: آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک برگزار کنیم.

اسماعیلی در این دیدار با تاکید بر بازطراحی رابطه فرهنگی با همسایگان در دوره دولت سیزدهم گفت: دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با یکدیگر دارند و به همین خاطر یک ایرانی در جمهوری آذربایجان و یک فرد ار کشور شما در ایران احساس غربت نمی‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه ١٢ اردیبهشت  برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزیران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران