Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@18:24:14 GMT

سعید ابوطالب از «شب‌های مافیا» حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۲۶۵

«شب‌های مافیا» بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌ است. این برنامه آبان ماه ۹۹ برای نخستین بار به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب تولید و پخش شد و سری چهارم آن برای نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد.

اما حالا به تازگی با اعلام اسامی تیم جدید «شب‌های مافیا»، نام سعید ابوطالب به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده به چشم نمی‌خورد و اعلام شده است این مسابقه با حضور یک تیم جدید به مرحله تولید رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب‌های مافیا» در قسمت‌های انتهایی و خصوصا در فینال فینالیست‌ها با حاشیه‌هایی از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شده بود.

هرچند سعید ابوطالب پیشتر در گفت‌وگویی با ایسنا بر واقعی و صادقانه اجرا شدن این مسابقه تاکید کرده بود.

او درباره‌ی احتمال تقلب در این برنامه، تصریح کرده بود: خیلی‌ از بازیگران قبل از اینکه جلوی دوربین بیایند، در جلسات متعدد تمرینی ما شرکت می‌کنند. طبیعتا برخی نیز ممکن است مایل باشند که جلوی دوربین به آن‌ها کمک شود و این انتظار را از گروه کارگردانی دارند ولی همه جذابیت این رئالیتی شو این است که آنچه که جلوی دوربین اتفاق می‌افتد شفاف و صادقانه باشد؛ بنابراین، علی رغم اینکه خود من یکی دو بار شنیدم برخی از افراد ادعایی درباره صادقانه نبودن «شب‌های مافیا» دارند، هر بازیگری که در رئالیتی شوهای ما شرکت کند حتما روی این موضع صحه می‌گذارد که آنچه جلوی دوربین می‌بینید، یک اتفاق کاملا واقعی است. همچنان که به واقعی بودن این ژانر اصرار دارم، دقت می‌کنم که همه چیز رئال و واقعی باشد؛ بنابراین مطمئن باشید در برنامه «شب‌های مافیا»، هیچ اتفاق غیرصادقانه و غیرشفافی رخ نمی‌دهد.

ابوطالب با بیان اینکه همیشه از حاشیه در برنامه سازی دوری کرده است، در این زمینه عنوان کرده بود: فکر می‌کنم برخی از برنامه‌هایی که خودشان قابلیت دیده شدن ندارند، گاهی از این حربه استفاده می‌کنند و حاشیه‌سازی می‌کنند تا نظر مخاطب را به سمت برنامه جذب کنند. طبیعتا در مجموعه «شب‌های مافیا» ما از حاشیه‌سازی پرهیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم همه اتفاقات حرفه‌ای و بدون حاشیه انجام شود. در این خصوص، هم بازیگران و هم عوامل پشت دوربین کمک می‌کنند که اتفاق غیرعرفی نیفتد و حاشیه سازی نشود که به کار آسیب نزند.

به تازگی اعلام شده است، سری جدید «شب‌های مافیا» با اعمال تغییراتی، در حال تولید است و به زودی منتشر خواهد شد.

در این خبر آمده، سری پنجم «شب‌های مافیا» با حضور یک تیم جدید به مرحله تولید رسیده است.

محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده این برنامه است و سینا دوراندیشان کارگردانی آن را به عهده دارد. همچنین محمدرضا علیمردانی که پیش‌تر هم اجرای این برنامه را بر عهده داشته است، به عنوان گرداننده در برنامه حضور دارد.

در این فصل قرار است چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی حضور داشته باشند. برای ضبط قسمت‌های جدید این برنامه، دکور اختصاصی طراحی شده است.

روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل که شامل ۴ بازی است، ۱۲ شرکت کننده، در قالب دو گروه «مافیا» و «شهروند» با هم به رقابت می‌پردازند.

ابوطالب پیش از این نیز در حوزه ساخت رئالیتی شو فعال بوده است. «رالی ایرانی» و «شام ایرانی» از رئالیتی‌شوهایی هستند که ابوطالب با استفاده از چهره‌های شناخته شده روانه بازار نمایش خانگی کرده است. او این روزها در فکر ساخت مسابقه‌ای جدید با نام «ارتش سری» است.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1664476

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون شبکه نمایش خانگی سعید ابوطالب سعید ابوطالب شب های مافیا جلوی دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته