Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:48:08 GMT

کمپدلی: موانع را برای رسیدن به هدف‌مان برمی‌داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۳۷۹

کمپدلی: موانع را برای رسیدن به هدف‌مان برمی‌داریم

به گزارش خبرگزاری مهر، الساندرا کمپدلی بعد از دومین تمرین تیم ملی که در سالن غیراستاندارد و در دمای بالا برگزار شد، اظهارداشت: در این دوره از جام کنفدراسیون والیبال آسیا هدف بزرگی در پیش داریم که مشکلات حاشیه‌ای نباید مانع از رسیدن‌مان به آن شود، وضعیت غیراستاندارد سالن تمرین برای همه تیم‌های شرکت‌کننده یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه تیم‌ها هم در این سالن با همین وضعیت تمرین کرده‌اند پس شرایط خاص و متفاوتی نسبت به آن‌ها نداریم.

وی افزود: متاسفانه تیم ایران هنوز کامل نشده و برخی بازیکنان به علت بیماری و آسیب در تمرین حاضر نشدند و بازی نکردند، این مساله می‌تواند مشکل‌ساز شود چون در این رویداد طولانی مدت به حضور همه آن‌ها احتیاج داریم.

تیم ملی ایران فردا (دوشنبه 31 مرداد) در نخستین دیدار خود برابر تیم کره‌جنوبی به میدان می‌رود، سکاندار ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ضمن اشاره به این موضوع گفت: ترکیب تیم کره‌جنوبی را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند این ویژگی رقیب کمک بزرگی برای ایران است، اگر شاگردانم نکاتی که متذکر شده‌ام را در جریان بازی‌ها به خوبی اجرا کنند، شانس زیادی برای برد داریم.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات چند مرحله اردوی تدارکاتی و بازی‌های کشورهای اسلامی را پشت‌سر گذاشتیم و حالا بازیکنان با تجربه بیشتری مقابل رقبا ظاهر خواهند شد و این مساله در مسابقه با حریف به تیم ایران کمک بزرگی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران که ششمین حضورش در جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند در دور مقدماتی با تیم‌های کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام هم‌گروه است.

کد خبر 5568669

منبع: مهر

کلیدواژه: الساندرا کمپدلی تیم ملی والیبال زنان ایران والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ریکاردو ساپینتو ملوان بندر انزلی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی کمیته ملی المپیک جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند