Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:41:43 GMT

پایان گروگانگیری در کرمانشاه/ آسیبی به کسی وارد نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۳۸۲

پایان گروگانگیری در کرمانشاه/ آسیبی به کسی وارد نشد

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه با حضور و مداخله به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: ظهر روز گذشته، حادثه گروگانگیری در یکی از محلات شهر کرمانشاه رخ داد که در آن یک جوان به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به گروگانگیری در منزل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این فرد پس از ورود به منزل، با تعدادی از بستگانش درگیر می‌شود افزود: پس از حضور پلیس در محل و انجام تحقیقات متوجه می‌شوند که فردی با سلاح کلت کمری اقدام به گروگان گرفتن یکی از بستگان خود کرده است. 

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال این اقدام، مأموران پلیس چندین مرحله با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شده و با انجام عملیات روانی موفق می‌شوند این فرد را وادار به تسلیم کنند. 

رهایی 3 گروگان در منطقه بلوچستان از چنگال ربایندگانلبنان؛ از تعلل میقاتی در تشکیل دولت و پرونده آوارگان تا هشدار درباره تکرار حادثه گروگان‌گیریپایان گروگان‌گیری در بانک فدرال لبنان/ دیدار هیئت حزب الله با «جنبلاط»وی گفت: در این حادثه که بیش از یک ساعت به طول انجامید خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد. 

دلیری گفت: تحقیق از گروگانگیر برای روشن شدن علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت