Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان در تذکرات خود به موضوعاتی از جمله تخصیص اعتبارات خسارات سیل، عرضه خودرو در بورس کالا و عملکرد برخی از وزرا پرداختند که در این گزارش می‌خوانید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون تخصیص اعتبارات خسارات سیل، عرضه خودرو در بورس کالا، عملکرد برخی از وزرا ، وضعیت مدارس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداختند که در این گزارش می‌خوانید:

*رئیس جمهور وزرای ناکارآمد را عزل کند

محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: از رئیس جمهور بابت سفرهای استانی تقدیر می‌کنم اما تلاش‌های ایشان از سوی برخی وزرا هدر می‌رود، برخی از اعضای کابینه شما یک درصد دغدغه رئیس جمهور را ندارد، قبل از ورود مجلس وزرای ناکارآمد را عزل کنید، آن ها به فکر آبروی شما، نظام و مردم نیستند.

*توزیع اعتبارات جبران خسارات سیل به صورت عادلانه باشد

مسلم صالحی نماینده اقلید در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: 40 روز است که گندمکاران محصولات خود را تحویل داده‌اند اما هنوز هزینه آن را دریافت نکرده‌اند؛ همچنین افزایش تعرفه سیفی‌جات باعث شده این محصولات روی دست کشاورزان بماند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره فعالیت عدالت در پرداخت خسارات سیل عنوان کرد: سیل شمال استان فارس، داراب و استهبان خساراتی به بار آورد که لازم است اگر اعتباری برای جبران آن تخصیص داده می‌شود، توزیع آن به صورت عادلانه باشد تا منجر به نارضایتی مردم و نمایندگان نشود.

نماینده اقلید در ادامه در تذکر دیگری خطاب به وزیر صمت درباره عرضه کم خودرو در بازار بورس کالا اظهار داشت: این موضوع باعث افزایش قیمت خودرو از 800 تا 900 میلیون تومان به یک میلیارد و 100 تا یک میلیارد و 200میلیون تومان در بازار بورس کالا شده است که پول آن به جیب خودروسازان و ضرر آن برای مردم خواهد بود.

صالحی در پایان در تذکری خطاب به وزیر صمت و سرپرست وزارت تعاون درباره شرکت  دخانیات، خاطر نشان کرد: بدهی سنگین دخانیات به امور مالیاتی، بیمه و تأمین کنندگان توتون و تنباکو باعث مشکلات بسیاری شده که اگر رسیدگی نشود تبعات آن دامنگیر کارمندان و کارگران این شرکت خواهد شد.

*لزوم تخصیص اعتبار لازم برای تجهیز مدارس خیّرساز

محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس در تذکری خطاب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیری در شهرستان مهریز وجود دارد که متاسفانه هر روز در آن شاهد وقوع تصادف بوده و خانواده ها داغدار می شوند، لذا باید به این زخم کهنه توجه شود تا آن مداوا شود.

نماینده مردم مهریز در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تعدادی از مدارس از سوی خیرین ساخته شده، اما دولت برای اتمام و تجهیز آنها اعتبار لازم را تخصیص نمی دهد که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

اعضای ناظر مجلس در برخی شوراهای ملی انتخاب شدند

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس خطاب به وزیر خسارات سیل رئیس جمهور بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902551

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!