Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله اسکندری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآمدی دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود و می‌تواند حس رضایت‌مندی را در مردم ایجاد کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که کارآمدی مدیران افزایش یابد و از شاهد رضایت‌مندی و امیدآفرینی در بین مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تدوین و اجرای طرح «تفکر بسیجی، اداره کارآمد» خبر داد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر کارآمدی در همه عرصه‌ها تاکید دارند و تفکر بسیجی و جهادی در این زمینه راهگشا است.

تقویت تفکر جهادی و بسیجی در ادارات

اسکندری از برگزاری ۳۵۰ ویژه برنامه روز بسیج کارمندان در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: تجدید میثاق با امام و شهدا، تجلیل و سرکشی به خانواده شهدای کارمند، مشارکت در نذر خون و امدادرسانی به بیماران نیازمند از جمله این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: رزمایش میزهای خدمت جهادی در ادارات و مناطق محروم از برنامه‌هایی است که تاکید داریم به صورت کاربردی با حضور مدیران برگزار شود و اثرگذاری آن را مردم ببینند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر تصریح کرد: تلاش می‌شود که همه این برنامه‌ها با محوریت مساجد برگزار شود تا شاهد برکات بیشتری در این زمینه باشیم.

برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری از مدیران

وی نبود تفکر جهادی و بسیجی را حلقه مفقوده بدنه اجرایی ادارات عنوان کرد و ادامه داد: همه کارکنان باید با تفکر بسیجی در وسط میدان باشند و به خدمات‌دهی جهادی بپردازند.

اسکندری از برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری از مدیران در محلات خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌هایی با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح سبک زندگی، ازدواج، عفاف و فرزندآوری، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت روز بسیج کارمندان است.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است افزود: وضعیت حجاب در ادارات استان بوشهر مطلوب است.

ارتقای فرهنگ اداری

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر از برگزاری نشست تحلیل گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان خبر داد و اظهار داشت: نشست ارتقای فرهنگ اداری و حضور مدیران در مناطق محروم از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: طی سال جاری ۳۷۲ میز خدمت جهادی توسط ادارات استان بوشهر برگزار شده که بخشی در مصلی‌ها برگزار شده و بخشی از این میزها نیز در مناطق محروم بوده که برکات زیادی داشته‌اند.

اسکندری از توزیع ۳۲ هزار و ۶۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: ۱۵ هزار و ۶۴۲ نفر نیز با همکاری کمیته امداد اطعام شدند.

کد خبر 5568626

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله اسکندری امر به معروف و نهي از منكر بوشهر سازمان بسیج کارمندان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 آمار کرونا روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم بسیج کارمندان برگزاری نشست استان بوشهر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد