Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال شه‌بخش برای عقد قرارداد با یک باشگاه خارجی در بوکس نیمه‌حرفه‌ای، به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش ایسنا، دانیال شه‌بخش بوکسور تاریخساز تیم ملی که موفق شد در مسابقات ۲۰۱۹ صربستان نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران را به دست آورد،‌ اکنون به بستن قرارداد با یک باشگاه خارجی در بوکس نیمه‌حرفه‌ای نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور المپین ایران که بارها از علاقه خود برای حضور در بوکس حرفه‌ای صحبت کرده بود، اکنون برای انجام ۴ بازی در بوکس نیمه‌حرفه‌ای با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است که اگر در بخش‌های جزئی قرارداد خود با طرف مقابل به توافق برسد، فعالیت خود را رسما در بوکس نیمه‌حرفه‌ای آغاز می‌کند.

در صورت قطعی شدن این قرارداد، دانیال شه‌بخش یک ماه بعد نخستین مبارزه خود را انجام خواهد داد تا نخستین قدم در مسیر ورود به بوکس حرفه‌ای را از این طریق بردارد.

در حال حاضر شه‌بخش و نهتانی (مربی پایه شه‌بخش) در امارات هستند و مذاکرات لازم را با طرف مقابل انجام می‌دهند. ملی‌پوش ایران به همراه چند بوکسور دیگر از کشورهای مختلف برای حضور در تست‌های نهایی باشگاه مذکور در دبی حضور دارند و با نظارت مربیان مکزیکی این باشگاه توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانیال شه بخش تيم ملي بوكس بوکس آماتور بوکس حرفه ای بوکس نیمه حرفه ای شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم.

ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است