Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی حاجی سید رضی سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده، طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش درمنطقه یک از روز جاری شروع شده است، گفت: براساس این طرح وانت بار‌ها به دو نقطه تعیین شده شامل کمر بندی جمهوری اسلامی جنب میمون قلعه و خیابان شهید انصاری غربی جنب امامزاده سلطان سید محمد (ع) هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضی افزود: فعالیت بیش از ۱۰۰ دستگاه وانت میوه فروشی در میادین و معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح منطقه و نارضایتی شهروندان شده بود که براساس مطالبات مردم ساماندهی این وضعیت در دستور کاراجراِئیات منطقه یک شهرداری قزوین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرداری‌ها مبنی بر در اختیار قرار دادن اراضی برای ایجاد بازارچه برای افراد کم توان، کم سرمایه، تولید کنندگان و فروشندگان کم سرمایه دو نقطه از سطح منطقه یک برای ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تعیین شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید براینکه هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در منطقه یک ایجاد رضایتمندی مردم است، گفت: دنبال قطع کردن منبع درآمدی این افراد نیستیم این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح منطقه است.

سید رضی ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای تسطیح و آماده سازی، تعبیه سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی در این دو نقطه که گنجایش ۲۰۰ خودرو وانت میوه فروش را دارد انجام شده است

به گفته وی، قطعا اجرای این طرح در مراحل نخست اشکالات و نقاط ضعفی هم دارد و به محض استقرار کامل وانت‌های میوه فروشی اقدامات لازم را در راستای ایجاد رفاه هرچه بیشتر انجام خواهیم داد.

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد رضایتمندی آن‌ها به کار خواهیم گرفت، گفت: براساس بررسی‌های میدانی انجام شده اجرای این طرح طی چند روز آینده موجب رفع مشکل ترافیک در این نقاط خواهد شد و بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی دستفروشان میوه فروش شهرداری قزوین منطقه یک شهرداری قزوین ساماندهی وانت وانت های میوه میوه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان با حضور ناظر گمرکات استان، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، بازرسی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار و در این جلسه به بررسی وضعیت کالاهای رسوبی موجود در انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک حسن رود، بندرانزلی و آستارا پرداخته شد.

احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات گیلان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه ادارات کل گمرک و بنادر و دریانوردی استان به جهت همکاری همه جانبه در راستای حرکت جهادی و کم سابقه در تعیین تکلیف کالای رسوبی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۶۷ ردیف کالا در انبارهای گمرک استان، در حال حاضر ۳۹ ردیف کالای سنواتی در کل انبارهای استان موجود است که از این تعداد بخشی دارای دستور منع فروش و بخشی دیگر در فرآیند مزایده های سازمان قرار دارد.

 به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان، در ادامه این نشست صادق برزگر، ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی وضعیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی را مطلوب دانست و عملکرد اداره کل اموال تملیکی و اداره کل بنادر و دریانوردی در مقایسه با سال گذشته را رو به رشد و رضایت بخش اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول