Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که امروز در سالن غیراستاندارد تمرین کردیم که می‌توانست مشکل‌ساز باشد، گفت: هدف بزرگی در پیش داریم و موانع را برای رسیدن به اهداف برمی‌داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ الساندرا کمپدلی بعد از دومین تمرین تیم ملی که در سالن غیراستاندارد و در دمای بالا برگزار شد، اظهارداشت: در این دوره از جام کنفدراسیون والیبال آسیا هدف بزرگی در پیش داریم که مشکلات حاشیه‌ای نباید مانع از رسیدن‌مان به آن شود، وضعیت غیراستاندارد سالن تمرین برای همه تیم‌های شرکت‌کننده یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه تیم‌ها هم در این سالن با همین وضعیت تمرین کرده‌اند پس شرایط خاص و متفاوتی نسبت به آن‌ها نداریم.

وی افزود: متاسفانه تیم ایران هنوز کامل نشده و برخی بازیکنان به علت بیماری و آسیب در تمرین حاضر نشدند و بازی نکردند، این مساله می‌تواند مشکل‌ساز شود چون در این رویداد طولانی مدت به حضور همه آن‌ها احتیاج داریم.

تیم ملی ایران فردا (دوشنبه 31 مرداد) در نخستین دیدار خود برابر تیم کره‌جنوبی به میدان می‌رود، سکاندار ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ضمن اشاره به این موضوع گفت: ترکیب تیم کره‌جنوبی را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند این ویژگی رقیب کمک بزرگی برای ایران است، اگر شاگردانم نکاتی که متذکر شده‌ام را در جریان بازی‌ها به خوبی اجرا کنند، شانس زیادی برای برد داریم.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات چند مرحله اردوی تدارکاتی و بازی‌های کشورهای اسلامی را پشت‌سر گذاشتیم و حالا بازیکنان با تجربه بیشتری مقابل رقبا ظاهر خواهند شد و این مساله در مسابقه با حریف به تیم ایران کمک بزرگی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران که ششمین حضورش در جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند در دور مقدماتی با تیم‌های کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام هم‌گروه است.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند