Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@19:09:46 GMT

کره جنوبی: از احیای برجام حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۵۷۸

کره جنوبی: از احیای برجام حمایت می‌کنیم


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا؛ وزارت خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای از احیای توافق هسته‌ای ایران حمایت کرد. معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی با مذاکره کنندگان ارشد آمریکا و اروپا در مذاکرات احیای برجام به صورت جداگانه و تلفنی صحبت کرد و حمایت کشورش را از تلاش برای احیای این توافق بین‌المللی اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی آمده است: «چو هیون دونگ» در گفتگو با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و «انریکه مورا» هماهنگ کننده اروپا در مذاکرات وین، در جریان تازه ترین تحولات مربوط به مذاکرات احیای برجام قرار گرفت. «چو» در این تماس‌ها ضمن اعلام حمایت کشورش از حصول توافق بر سر برنامه اتمی ایران، بر حل‌وفصل مسائل حل نشده میان ایران و کره جنوبی هم تاکید کرد.

آمریکا و اروپا درحال بررسی نظرات ایران روی آخرین پیشنهاد اروپا برای احیای برجام هستند و احتمالاً در چند روز آینده نظر خود را در این مورد ابراز خواهند کرد.

گفتنی است روابط میان تهران و سئول به خاطر بلوکه شدن 7 میلیارد دلار پول ایران در کره جنوبی سرد است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال کره جنوبی انریکه مورا احیای توافق هسته ای ایران محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال احیای برجام کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا