Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دریادار دوم رضا عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شهردار تبریز تا کنون سه مرحله و بخصوص روزهای تعطیل از باغ موزه دفاع مقدس بازدید داشته و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این باغ‌موزه قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر تبریز تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای به باغ‌موزه دفاع مقدس داشته باشند و عضو ناظری برای هیئت اجرایی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به اینکه احداث باغ موزه دفاع مقدس از سال ۸۹ کلید خورده است، گفت: مشاوری برای طراحی باغ‌موزه انتخاب و سوژه‌هایی نیز برای طراحی آن آماده کرده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: باید با طراحی و نصب المان و یادبودی مشخص، در راستای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱۱ یادمان شهدای گمنام در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این شورا با اهداء لوحی به رسم یادبود از امیردریادار عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی قدردانی و تجلیل کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تبریز شورای اسلامی شهر تبریز باغ موزه دفاع مقدس تبریز شهردار تبریز باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو