Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۴۸ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۹ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و هفت نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته بیان کرد: در مجمع دو هزار و ۲۱۲ نفر در استان بوشهر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۹۹ نفر عنوان کرد.

کد خبر 5568697

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ملکی زاده بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا دولت سیزدهم اردبیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟