Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیفی رئیس شورای شهر یزد گفت: در سیل اخیر به تأسیسات شهری یزد حدود سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یعنی یک و نیم برابر کل بودجه شهرداری، خسارت وارد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عزیزالله سیفی امروز در صحن علنی شورای شهر یزد گفت: با وجود همه پیش بینی هایی که شده بود متأسفانه سیل، خسارت های زیادی به شهر یزد وارد کرد به گونه‌ای که  ۷ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان به کل استان یزد خسارت وارد شد و همچنان نیز بروز این خسارت ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حدود ۲۶۰ واحد مسکونی در شهر یزد بر اثر سیل بیش از ۸۰ درصد تخریب شد، ادامه داد: در سیل اخیر به تاسیسات شهری یزد حدود سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یعنی یک و نیم برابر کل بودجه شهرداری، خسارت وارد شده است.   سیفی افزود: هرچند آوار برداری انجام شده و معابر اصلی شهر از نخاله و خاک پاکسازی شده است اما متاسفانه علیرغم فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری هنوز در برخی از کوچه ها و پارک‌های سطح شهر می‌توان آثار سیل را مشاهده کرد.   وی تصریح کرد: لازم است حتی با افزایش پیمانکار و نیرو توسط شهرداری، پاکسازی این کوچه ها و پارک‌ها هرچه زودتر به اتمام برسد.   رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فرونشست زمین در معابر یزد گفت: تاکنون ۶۰۰ مورد فرونشست زمین در یزد رخ داده است و شاهد رخ داد فرونشست زمین در مناطق مختلف هستیم که باعث ترافیک می‌شود.   سیفی ادامه داد: انتظار می‌رود زمانی که مردم از حادثه فرونشست زمین به شهرداری اطلاع می‌دهند، دستگاه های خدمت رسان آمادگی لازم را داشته باشند تا در همان لحظه در صحنه حاضر و مشکل را رفع کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرونشست زمین شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور