Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز از برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های اولویت‌دار و مهم عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نحوه ارزیابی ستاد توسعه معابر، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در رابطه با پروژه‌های مسیرگشایی در سال ۱۴۰۱ و الزامات آن مبنی بر عملیاتی کردن خزانه متمرکز برای تامین مالی مسیرگشایی ها، کمیته املاک را راه‌اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پروژه های مسیرگشایی شورای اسلامی شهر از سال های گذشته مصوباتی دارد که برخی مسیرها مردم را تا ۱۰ سال بلاتکلیف کرده است.

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری تکمیل و بهره برداری از یک پروژه مسیرگشایی برای هر منطقه از مناطق دهگانه شهرداری است.

شهردار تبریز با بیان اینکه اعتبار مسیرگشایی بصورت متمرکز مدیریت می شود، عنوان کرد: پروژه‌هایی که مردم را سالها بلاتکلیف گذاشته اند، در اولویت اجرایی قرار دارند که امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

هوشیار گفت: در حال احصای مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌نشین هستیم و در بلندمدت، بازبینی طرح تفصیلی را داریم چراکه در برخی مناطق، مردم واقعا گرفتار هستند. مثلا در بافت سنجران، نیاز به ۵۰۰ میلیارد اعتبار برای تملک داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال طرح‌های جایگزین در بخش‌های شهرسازی و عمرانی است، افزود: شناسنامه املاک تبریز یکی از اقدامات شاخص کمیته املاک است که املاک خالی و بدون سکنه شناسایی شده است. بر این اساس اراضی شهرداری، ادارات و اشخاص نیز شناسایی شده‌اند که در ساخت مسکن مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شهردار تبریز اظهار کرد: یک پروانه در منطقه ۶ برای احداث واحدهای مسکونی صادر شده و در منطقه ۷ نیز برای احداث ۱۳۰ واحد مسکونی پروانه صادر شده است.

وی افزود: پروژه‌های خاصی مثل چوخورلار، مورد تاکید قرار گرفته و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند