Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پر مصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه گفت: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج‌گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۳۰ مردادماه) ۶۹۱ مشترک از سقف مجاز مصرف برق عبور کردند که به وسیله مرکز پایش انرژی، رصد و پیامک اخطار به آن‌ها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پرمصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه افزود: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

شیاری عنوان کرد: با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت، به صورت روزانه ۱۲۰ مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

شیاری تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

وی به مشترکان برق کلانشهر اهواز توصیه کرد در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر این‌ها استفاده نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان مصرف برق توزیع برق اهواز قطع برق ادارات توزیع برق اهواز مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص اصلاح روشنایی معابر گفت: برای اصلاح روشنایی معابر، فعالیت‌های خوبی در دو استان کردستان و یزد آغاز شده است که ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد.

سخنگوی برق ادامه داد: هم‌زمان از ۷ سرمایه گذار در ۷ استان دیگر درخواست سرمایه گذاری آماده کردیم و بخشی از تهران نیز در طرح‌های اصلاح روشنایی معابر قرار دارند.

او در خصوص میزان صرفه جویی برقی که از این محل محقق خواهد شد، گفت: در هر کدام از این استان‌ها مشخص است که چه میزان صرفه جویی با این اقدام محقق می‌شود، اما در مجموع و در تمامی استان‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف را از این محل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • نوشیدن آب داغ باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود