Web Analytics Made Easy - Statcounter

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از شبکه‌های اجتماعی خواستند تا بر افزایش تهدیدات اینترنتی علیه آژانس‌های اجرایی پس از تفتیش عمارت ترامپ، نظارت کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروهی از قانون گذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای از شبکه های اجتماعی خواستند تا بر اطلاعات مربوط به افزایش تهدیدات اینترنتی علیه آژانس های اجرایی پس از تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارولین مالونی رئیس کمیته بازبینی کاخ سفید و استفن لینچ رئیس کمیته فرعی امنیت ملی از مدیران اجرایی 8 شبکه اجتماعی شامل فیسبوک، متا، توییتر و تیک تاک خواستند تا هر چه سریعتر بر اطلاعات مربوط به افزایش تهدیدات اینترنتی علیه آژانس های اجرایی پس از تفتیش عمارت مارالاگو نظارت کرده و طرحی را برای محدودیت کاربران برای تحریک به خشونت در این شبکه ها ارائه دهند.

براساس گزارش رویترز، دموکرات ها به دنبال این موضوع هستند که آیا افزایش تهدیدات اینترنتی با اعتراض بی اساس ترامپ و دیگر جمهوری خواهان نسبت به تفتیش عمارت مارالاگو مرتبط است.   

دموکرات ها در نامه خود به مدیران شبکه های اجتماعی خوستار انجام اقدام فوری برای نظارت بر هر گونه پیام تهدید خشونت آمیز علیه آژانس های اجرایی در این شبکه ها شدند.

این نامه به مدیر شبکه اجتماعی تروث سوشیال که متعلق به دونالد ترامپ است، تلگرام، گتر و گب نیز ارسال شده و در آن از مدیران خواسته شده تا طرح خود را برای به حداقل رساندن توانایی کاربران برای تحریک به خشونت ارائه دهند.  

دموکرات ها همچنین تصویب قانونی برای حمایت از مقامات اجرایی و افزایش همکاری ها با آژانس های فدرال را مورد توجه قرار داده اند.

این درخواست یک هفته پس از آن مطرح شد که یک مرد اهل کلمبوس در پی تلاش برای وارد شدن به ساختمان اف بی آی در اوهایو، توسط پلیس کشته شد.

همچنین اندکی پس از تفتیش عمارت ترامپ، مرد مسلحی که طرفدار وی بود، پس از تلاش برای ورود به دفتر اف‌بی‌آی در سینسیناتی، مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و کشته شد.

علاوه بر این، چندی قبل، گروهی از طرفداران مسلح ترامپ در اعتراض به یورش پلیس به عمارت وی در فلوریدا، در مقابل دفتر اف‌بی‌آی در ایالت فونیکس، تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

براساس گزارش سی‌ان‌ان، طرفداران ترامپ با در دست داشتن هفت تیر و سلاح های تهاجمی، اعتراض خود را نسبت به آنچه که آنان بازرسی غیرقانونی از عمارت ترامپ در فلوریدا می دانند، اعلام کردند.

براساس این گزارش، معترضان پلاکاردهایی با عنوان «اف‌بی‌آی را منحل کنید» در دست داشته و فریاد اعتراض سر دادند.

این در حالی است که روزنامه نیویورک‌تایمز در یک گزارش تحلیلی نوشت در 6 سال گذشته طرفداران دونالد ترامپ، هر زمان که مأموران اجرای قانون قصد تحقیق از رئیس‌جمهور سابق را داشته‌اند به‌شدت به این مأموران تاخته و تلاش کرده‌اند آنها را تضعیف کنند.

اما مطابق این تحلیل، این بار واکنش طرفداران ترامپ به بازرسی اف‌بی‌آی فراتر از خشم و انزجارهای متداول و مرسوم بوده است. شماری از حامیان ترامپ و حتی بعضی از چهره‌های طرفدار او در رسانه‌ها و یا نامزدهای حزب جمهوری‌خواه اکنون به زبان خشونت برای ابراز مخالفتشان با اقدام اف‌بی‌آی روی آورده‌اند.

در تازه ترین مورد، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و یکی از دوستان و طرفداران ترامپ در مصاحبه با نشریه نیویورک پست اظهار کرد اگر ترامپ در انتخابات 2024 پیروز شود، به خانه جو بایدن حمله خواهد کرد.

وی ضمن سیاسی خواندن یورش اف‌بی‌آی به عمارت ترامپ در فلوریدا گفت: ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات از اف‌بی‌آی برای اقدامی تلافی جویانه استفاده و به خانه بایدن حمله می کند.

هفته گذشته اف بی آی و وزارت امنیت داخلی درباره افزایش تهدیدها پس از تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا، به آژانس های فدرال اجرایی هشدار داده و آنها برای مقابله با هر گونه تهدید و حمله احتمالی از سوی طرفداران ترامپ در آماده باش به سر می برد.

نگرانی مقامات کاخ سفید درباره اسناد کشف شده از عمارت ترامپترامپ: در پاسخ به بازرسی اف‌بی‌آی به‌زودی اقدامی قانونی انجام می‌دهمآیا بازرسی از منزل ترامپ می‌تواند مانع از نامزدی او در انتخابات شود؟ترامپ: اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را ضبط کرد/ آمریکا در وضعیت خطرناکی قرار دارد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمارت ترامپ در فلوریدا علیه آژانس های اجرایی شبکه های اجتماعی طرفداران ترامپ دموکرات ها اف بی آی شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد