Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی رضا نیکروز روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در پی سامانه بارشی مونسون پس از استان سیستان و بلوچستان بیشترین بارش‌ها را به لحاظ سرعت و میزان در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شدت بارش‌های سیل آسا در این استان بسیار زیاد بود اما با همدلی و همکاری حتی یک مورد تلفات انسانی در استان وجود نداشت و به همین دلیل در وزارت کشور، استان توانست در مدیریت سیل اخیر بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارش های سیل آسای سامانه بارشی اخیر و وقوع سیل ۶ هزار میلیارد تومان به بخشهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرد که بیشترین خسارت به بخش کشاورزی استان با چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

نیکروز ابراز داشت: سیل اخیر همچنین  ۲۹۳میلیارد تومان به بخش راه و شهرسازی، ۲۵۶ میلیارد تومان به راههای عشایری، ۱۹۸ میلیارد تومان شهرها و شهرداری‌ها، ۱۴۹ میلیارد تومان به بخش راهداری، ۱۲۲میلیارد تومان به بخش آب و فاضلاب و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش محیط زیست خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: دو هزار و  ۳۰۶ منزل مسکونی در این استان دچار آبگرفتگی شد و اقدامات لازم برای امداد رسانی به آن ها انجام گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخش مهمی که باید به ان توجه داشت بازسازی و باز توانی پس از وقوع سیل است که هنوز هم در مناطق عشایری و روستایی مشکلات زیادی وجود دارد و باید همه دستگاه های اجرایی و فرمانداران و بخشداران همچنان پای کار باشند.

 بارندگی های تابستان امسال در چهار نقطه این استان بارندگی بیش از ۱۰۰میلیمتر گزارش شده و تاجایی که نه تنها محصولات زراعی ، واحدهای تولیدی پرورش ماهی ، باغستان های استان از این بارندگی ها دچار خسارت شدید شده و بسیاری  از جاده های بین مزارع،کانال های کشاورزی و سایر زیرساخت های این حوزه معیشتی تخریب شده است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سیل کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سیل میلیارد تومان به بخش کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز