Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استاندار ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران، گفت: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ، روزانه برای 300 هزار نفر آب تامین می شود و با افتتاح پست برق 30 مگاواتی در مهران هیچ مشکلی در تأمین برق پایانه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار آریا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در همایش بزرگ چهار هزار نفری خادمان اربعین حسینی در مصلای شهر ایلام اظهار داشت: هشت ماه است برای یک سفر ایمن، راحت و ارزان زائران در اربعین شبانه روز در تلاش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسیر ایلام تا مهران قبل از اربعین چهار خطه می شود، افزود: طی هشت ماه گذشته بیش از 20 کیلومتر از مسیر اربعین در ایلام چهار خطه شده و لاین دوم آسفالت 20 کیلومتر دیگر همین مسیر انجام شده است.

اربعین امسال را با محوریت مردم برگزار می‌کنیم

استاندار ایلام با بیان اینکه از همه ظرفیت ها و امکانات برای هر چه بهتر برگزار شدن اربعین استفاده می کنیم، تاکید کرد: برگزاری باشکوه اربعین نیازمند مردمی شدن آن است.

بهرام نیا اضافه کرد: افتخار می کنیم خدمتگزار پایتخت خادمین سیدالشهداء علیه‌السلام هستیم و همه مردم و مسوولان این استان برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) لحظه شماری می کنند.

وی ادامه داد: امروز با محوریت ائمه جمعه هماهنگی وحدت در استان حول محور اربعین شکل گرفته است.

استاندار ایلام یادآور شد: علی‌رغم مشکلات مالی با کار جهادی زیرساخت های اربعین یکی پس از دیگری در حال تکمیل و اکنون بیش از 20 هزار مترمربع سایبان برای آسایش زوار در مرز مهران در حال ایجاد شدن است.

‌به گفته بهرام نیا فضا برای اسکان بیش از 60 هزار زائر نیز در ایام اربعین آماده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • مرحله اول قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران افتتاح شد
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد