Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:45:43 GMT

پسر خلیج‌فارس در پورتو ۱۰۰تایی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۲۵۰

پسر خلیج‌فارس در پورتو ۱۰۰تایی شد +عکس

مهدی طارمی لژیونر ملی‌پوش و گلزن پورتوی پرتغال به آمار ۱۰۰ بازی برای قهرمان فوتبال پرتغال رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پورتو و اسپورتینگ‌لیسبون پرتغال بامداد امروز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر پرتغال به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پورتو با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در این بازی ۷۲ دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد پاس‌گل اول تیمش را به اوانیلسون بدهد.

اما نکته ویژه برای طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ رسیدن به آمار ۱۰۰ بازی برای پورتو بود. طارمی در طول این ۱۰۰ بازی برای پورتو ۵۳ بار گلزنی کرده، ۳۷ پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده و ۱۸ مرتبه نیز از مدافعان حریف پنالتی گرفته است‌. وی همچنین ۲۱ بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

باشگاه پورتو در همین رابطه نوشت: پسر خلیج‌فارس ۱۰۰ تایی شد.

صفحه اینستاگرام و توئیتر باشگاه پورتو پس از بازی شب گذشته مقابل اسپورتینگ اینگونه به رکورد جدید طارمی واکنش نشان داد: داستانی که با گل‌های زیاد و خیلی چیزها از پورتو نوشته شد؛ مهدی طارمی، پسر خلیج‌فارس ۱۰۰ بازی با پیراهن تیم ما انجام داد؛ برایش پیام تبریک بنویسید.

کد خبر 598414

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا لژیونر ایرانی لژیونر مهدی طارمی مهدی طارمی لیگ پرتغال پورتو لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون پرتغال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۱۰۰ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏