Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@13:12:17 GMT

جواد خیابانی برای ادعای جنجالی خود، سند رو کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۲۸۳

جواد خیابانی برای ادعای جنجالی خود، سند رو کرد!

جواد خیابانی امروز در واکنش به حملات بعد از صحبت‌های جنجالی اش در روز پنجشنبه اسناد و مدارک قدیمی خود را به برنامه سلام صبح بخیر آورد.

جواد خیابانی که پنجشنبه‌ها در این برنامه صبحگاهی شبکه سه حاضر می‌شود و مطالبی را از گذشته ورزش ایران نقل می‌کند در روز پنجشنبه به موضوعی اشاره کرد که به اتفاقات پس از یکی از دربی‌ها در سال ۱۳۵۴ مربوط می‌شود؛ مسابقه‌ای با پیروزی ۳-۰ استقلال به پایان رسید و همایون بهزادی سرطلایی سرخ‌ها در پایان آن چند بازیکن استقلال را به استعمال مواد مخدر در شب قبل از بازی متهم کرد و آن‌ها را برای آزمایش پیشاب به آزمایشگاه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل این ماجرا از سوی جواد خیابانی و استفاده از کلمه دوپینگ به جای مواد مخدر جنجالی بزرگ را به وجود آورد و قدیمی‌های استقلال و هواداران این تیم، او را متهم به ضربه زدن به تاریخ باشگاه تاج و استقلال کردند.

امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.

خیابانی در بخشی از صحبت هایش گفت: عزیزانی در هفته گذشته صحبت کردند؛ به عقیده من راه پژوهش و تحقیق همین است که با یکدیگر گفتگو کنیم و احترام بگذاریم. من بار‌ها گفته‌ام بیایید با هم کنگره‌ای تاسیس کنیم و مجمعی از جمع تمام کارشناسان ورزش کشور جمع کنیم و دوباره تاریخ ورزش ایران را بنویسیم؛ این دور نیست و به راحتی می‌توانیم این کار را بکنیم، چون ما الان نمونه‌ای از تاریخ نویسی در ایران داریم به نام ابراهیم افشار. خبرنگاران بسیار سالمی مثل علی جوادی داریم که یکی از سالم‌ترین و با اخلاق خبرنگاران ورزشی ایران است، احسان محمدی، فریدن شیبانی، منوچهر زندی، حسین خوانساری؛ همه این افراد می‌توانند در کنگره باشند. من شاگردشان هستم.

او سپس با اشاره به کتاب‌هایی که همراه خود به برنامه برده بود ادامه داد: این چهار کتاب را برای پز و افاده نیاورده‌ام؛ دیشب که جمع و جور کردم سه برابر بود و گلچین کردم. من در برنامه‌ای گفتم ایران سال ۱۳۰۸، ۱۱-۰ به شوروی باخته است. گفتند خیابانی این اطلاعات را از کجا می‌آورد؟ مگر سال ۱۳۰۸ بوده است؟

خیابانی پس از این صحبت‌ها از مجری برنامه دعوت کرد تا به بازخوانی مطلبی در روزنامه اطلاعات ۱۳۰۸ بپردازد: «این استعداد از اینجا معلوم شد که نوبت اول بازی ۱۱-۰ به نفع شوروی تمام شد، اما در نوبت دوم شوروی نتوانست بیش از سه گل به ایران بزند.»

خیابانی سپس گفت: من درباره حدود ۱۰۰ سال قبل صحبت می‌کنیم؛ مگر سندی از این ارزشمند‌تر هست؟ دو هفته قبل من گفتم در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۴ آلمان اتفاقی افتاد و یه گروهی از بازیکنان به فرودگاه رفته بودند و ....

او باز هم از سعید اکبری خواست تا برای اثبات این مسئله بخشی از مجله کیهان ورزشی را بخواند: «راجع به تهیه‌ای که برای استقبال از تیم ملی در بازگشت از سیدنی دیده بودند ما مواردی دیدیم که مردم از آن بی اطلاع هستند. این‌ها با قلوه سنگ، تیر و کمان و گوجه جلوی فرودگاه صف کشیده و چند سگ آورده بودند که قربانی کنند.»

خیابانی در پایان گفت: من چه سندی بیاورم؟ مگر می‌توانم اسناد رسمی دولتی بیاورم؟ این‌ها اسناد من است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: جواد خیابانی دوپینگ استقلال جواد خیابانی صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟

انصاف نیوز نوشت: ساعاتی قبل یک رسانه‌ی فارسی زبان خارج کشور با انتشار گزارشی مدعی شد علیرضا عسگری با هویتی جدید در آمریکا زندگی می‌کند. 

بر اساس ادعای ایران اینترنشنال سردار عسگری اطلاعات نظامی مهمی را در اختیار آمریکا قرار داده است و هویت شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع در دولت روحانی که ترور شده و به شهادت رسید را برای آمریکا آشکار کرد.

در سال ۹۹ قوه قضاییه از اعدام فردی به نام رضا عسگری خبر داده بود.

سخنگوی وقت قوه قضاییه درباره‌ی جزییات پرونده‌ی رضا عسگری گفته بود: حکم مشابهی درباره کارمند بازنسشته هوافضای وزارت دفاع را اجرا کردیم. او در سال ۹۵ بازنشسته شد و بعد از آن به سیا وصل شد و اطلاعاتی که در تولید موشک هایمان داشت بخشی از اطلاعات را به سیا فروخت و از آن پول گرفت. بازداشت شد و محاکمه شد و محکوم به اعدام شد و هفته قبل هم اعدام شد. او رضا عسکری بود. بدانند که اشراف اطلاعاتی است. عسکری تحت رصد قرار گرفت و مستندات جمع شد و در نهایت حکمش اجرا شد.

برخی رسانه‌ها در آن مقطع زمانی مدعی شده بودند که فرد اعدام‌شده همان علیرضا عسگری است که در آن زمان با واکنش همسر آقای عسگری همراه شد.

اظهارات همسر علیرضا عسگری

زیبا احمدی، همسر علیرضا عسگری، در تیر ۹۹ در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس گفته بود: همسر من علیرضا عسگری و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانی بوده و یک سرباز فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. اتهام جاسوسی یک توهین به همسرم است.

همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبری که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همچنان از دستگاه‌های مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

tags # سپاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!