Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس۰۲۵۳۲۸۰۲۰۲۲ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند. 

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم با افرادی که گوشی تلفن همراه و یا موتورسیکلت خود را در سایت دیوار برای فروش آگهی می کردند تماس تلفنی برقرار و به منظور انجام معامله با فروشنده قرار ملاقات گذاشته و در محل قرار، به بهانه تست کردن و یا با ارائه رسید جعلی مبنی بر پرداخت پول از طریق موبایل بانک، اقدام به سرقت اموال آن ها می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان مجرب این پلیس، متهم ۲۰ ساله شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات انجام شده علاوه بر سرقت در استان قم به ارتکاب چندین فقره سرقت دیگر به شیوه مشابه در استان های البرز و تهران نیز اعتراف کرد.
 

برچسب‌ها سرقت قم سرقت موبایل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت قم سرقت موبایل سرقت قم سرقت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند