Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:06:01 GMT

تصمیم بزرگ و سخت مظاهری با اضافه شدن نیازمند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۵۰۸

تصمیم بزرگ و سخت مظاهری با اضافه شدن نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه سپاهان خبری غیرمنتظره را به وسیله اینستاگرام خود منتشر کرد؛ خبری داغ که در روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالات قوت بسیار بیشتری داشت ولی در شرایطی که ساعاتی بیشتر تا پایان مهلت انتقالات پنجره تابستانی باقی نمانده به یکباره رنگ واقعیت گرفت و پیام نیازمند با قراردادی قرضی راهی سپاهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشت پیام نیازمند به فوتبال ایران اتفاقی بود که در ابتدا از سوی دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان به شکلی جدی دنبال می‌شد و پرسپولیس هم پیش از بازگرداندن علیرضا بیرانوند به شدت دنبال این انتقال را به ویژه در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم گرفته بود، اما اولویت نیازمند ماندن و ادامه فعالیت در پورتیموننس بود تا در دومین سال حضورش در فوتبال پرتغال بتواند جلوتر از ساموئل برزیلی دروازه‌بان اول این تیم باشد.
نیازمند برای این اتفاق تا می‌توانست صبر کرد؛ طی این مدت پیشنهاداتی جدی از سوی اودینزه و پورتو برای ساموئل، پیام را تا آستانه تبدیل شدن به مرد شماره یک پورتیموننس پیش برد ولی سرانجام این دروازه‌بان برزیلی تصمیم به ماندن گرفت تا در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات شاهد تصمیم دشوار پیام نیازمند برای بازگشت به فوتبال ایران باشیم.


مهم‌ترین دلیل نیازمند برای بازگشت هم فاصله باقی مانده تا جام جهانی است و او در روزهایی که بیرانوند هم برای همین موضوع به فوتبال ایران بازگشته، به هیج وجه قصد نداشت این فرصت را با نیمکت نشینی در فوتبال اروپا از دست بدهد.
این بازگشت اما برای رشید مظاهری وضعیت بغزنجی را ایجاد کرده و بدتر اینکه این دروازه‌بان باتجربه فرصت زیادی هم برای تصمیم‌گیری ندارد. از همین حالا با توجه به نظر مثبت مورایس روی نیازمند، سرعت عمل باشگاه سپاهان در دریافت آی تی سی این دروازه‌بان و دو نمایش نه چندان مطلوبی که مظاهری در لیگ بیست و دوم طی 180 دقیقه ارائه کرده، می‌توان اینطور جمع‌بندی کرد که احتمال حضور پیام نیازمند در مصاف با گل‌گهر در سیرجان به هیچ وجه کم نیست و با توجه به اینکه حدس این موارد برای رشید مظاهری هم خیلی سخت نیست، آیا او همچنان تمایلی به ادامه همکاری در سپاهان از خود نشان می‌دهد؟


در حالی که تصور می‌شد رشید مظاهری در واکنش به این اقدام باشگاه سپاهان دست به ترک باشگاهی بزند که نیم فصل گذشته به آن پیوست اما ظاهرا او قصد دارد در جمع سپاهانی‌ها باقی بماند و با نیازمند رقابت کند؛ رقابتی که اگر به سود او تمام بشود، پایه بازگشتش به تیم ملی است. با این حال رقابت با پیام نیازمند سابقه‌ای دیرین در سپاهان دارد و هواداران خاطرات خوشی از وی دارند کار ساده‌ای نیست. 

با تمام این‌ها می‌شود حدس زد این دو که قبلا در اردوهای تیم ملی با یکدیگر همبازی بوده‌اند به همراه نیما میرزازاد قوی‌ترین کادر گلری لیگ برتر را برای سپاهان خواهند بست. البته که این یک موضوع چالش برانگیز نیز محسوب می‌شود. به خصوص که رشید قبلا هم نشان داده چندان قادر به تحمل نیمکت نشینی نیست. با این حال تصمیم فعلی او مبنی بر ادامه کار در سپاهان یک اقدام متحورانه و رقابتی است؛ آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد نیازمند انتخاب اول سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان باشد.
این همچنین یکی از سخت‌ترین معادلات تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم است که باید ببینیم چطور پیش می‌رود و چه سرنوشتی در انتظار نیازمند و مظاهری خواهد بود. بی‌شک این رقابت یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های درون تیمی در فصل پیش رو است و دنبال کردن آن جذابیت‌های خاص خود را دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر پیام نیازمند فوتبال ایران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر