Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:52:16 GMT

تیمروف با پیکان قرارداد می‌بندد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۵۴۵

تیمروف با پیکان قرارداد می‌بندد؟

شنیده می‌شود شرزود تمیروف پس از فسخ با پرسپولیس با عقد قراردادی به پیکان می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرزود تمیروف، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است صحبت از جدایی او از جمع سرخ‌پوشان مطرح است، طی ساعات آینده با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را فسخ خواهد کرد تا بتواند تا پایان امروز و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به تیم دیگری بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ازبکستانی یکی از سهمیه‌های خارجی پرسپولیس را پر کرده است و سرخ‌پوشان که قصد دارند مهاجم جدیدی به خدمت بگیرند نام او را از فهرست خارج می‌کنند تا بتوانند نفر جدید را اضافه کنند.

شنیده می‌شود مقصد این مهاجم ازبک پیکان است و وی شاگرد مجتبی حسینی در خودرو سازان می‌شود.

کد خبر 598434

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان باشگاه پیکان پیکان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شرزود تمیروف شرزود تمیروف در پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند.

عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان ۶ گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1229180 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد