Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران حسابرسی مناطق ۲۱ و ۱۵ را در جلسه امروز شورا تصویب کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا حسابرسی از منطقه ۲۱ برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را روی میز بررسی قرار دادند و مظفر در تشریح این حسابرسی گفت: در منطقه ۲۱ شاهد کم کاری قابل توجهی هستیم و اگر در این گزارش حسابرسی موردی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه به دلیل نظم بالا بلکه به دلیل کم کاری است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۲۱، احداث بازار قطعات خودروست، گفت: این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده اما بعد از ۱۱ سال فقط ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و خاک می‌خورده و پروژه تجاری مسکونی کمال الملک نیز تا سال ۹۹ بلاتکلیف بوده است.

کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ نیز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی که وارد شهرداری منطقه شدیم به هر کجایی که دست می‌زدیم مشکل بود، گفت: در مورد بازار خودرو چندین جلسه برگزار کردیم که یکی از موانع بر سر راهمان تکلیف ۱۸۰۰ میلیاردی بود که در حوزه فضای سبز داشتند و پرداخت نکردند که پس از به روز رسانی این تکلیف مشخص شد که این مبلغ به بیش از ۴۸ میلیارد تومان رسیده است که مانع بسیار بزرگی بر سر راه بود که با همکاری سازمان بوستان‌ها قرار شد این پول در زمان پایان کار پرداخت شود.

وی با بیان اینکه ما در منطقه ۲۱ در حال کشف املاک شهرداری هستیم چرا که بسیاری از گذرها در تصرف کارخانه‌ها بود، گفت: در حال شناسایی این املاک هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، اعضای شورای شهر نهایتا به حسابرسی منطقه ۲۱ رای مثبت دادند.

همچنین اعضای شورا حسابرسی منطقه ۱۵ را در دستور کار قرار دادند و مظفر گفت: یکی از مشکلات عدیده در مورد ۴۰ واحد واگذار شده از سوی سازمان نوسازی برای مردم محله اتابک، سیده خاتون بود که ملک‌شان در پروژه‌ها قرار داشت اما اسناد این املاک به درستی واگذار نشده است.

به گزارش ایران اکونومیست، اعضای شورا نیز نهایتا پس از شنیدن مشکلات منطقه ۲۱ که عمدتا مربوط به پروژه‌های مشارکتی بود و در سال‌های اخیر مشکل آنها حل شده رأی مثبت دادند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری ، شهرداری منطقه21 ، شهرداری منطقه15

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری شهرداری منطقه21 شهرداری منطقه15 منطقه ۲۱ اعضای شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد

ناصر چیتگر گفت: این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد تصریح کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.

چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.

سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی