Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:20:20 GMT

جلوی مهاجرت جوانان اردستانی گرفته شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۶۸۸

جلوی مهاجرت جوانان اردستانی گرفته شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با توجه به نرخ منفی رشد جمعیت مسئولان بخش‌های مختلف شهرستان باید هر کاری کنند تا از مهاجرت جوانان اردستان جلوگیری شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(یکشنبه، ۳۰ مرداد) در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: موضوع ورزش و جوانان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهرستان اردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برآوردی که در چندماه گذشته از ادارات شهرستان صورت گرفته حدود ۵۰ درصد از مدیران اردستان خسته هستند، ولی در بخش ورزش و جوانان با اقداماتی که صورت گرفته اتفاقات خوبی افتاده و امسال بودجه‌های خوبی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه ورزش و نشاط اجتماعی برای مدیریت شهرستان بسیار اهمیت دارد، گفت: مدیران شهرستان باید تلاش کنند دچار روزمرگی نشوند، زیرا اگر دچار این ویژگی شوند اتفاقات بدی برای آن دستگاه و سیستم خواهد افتاد.

احمدی طباء خاطرنشان کرد: با مجموع اقداماتی که در سال‌های گذشته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان انجام شده، خوشبختانه سرانه ورزشی اردستان قابل قبول است، ولی برای تحرک و فعالیت بیشتر برخی روسای هیئت‌های ورزشی که فعالیت‌های چشم‌گیری نداشتند باید تغییر کنند و بیشتر این مسئولیت به جوانان توانمند سپرده شود.

وی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در شهرستان اردستان منفی است و مسئولان بخش‌های مختلف شهرستان باید هر کاری کنند تا از مهاجرت جوانان اردستان جلوگیری شود، گفت: یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند از مهاجرت جوانان جلوگیری کند توجه بیشتر به ورزش قهرمانی است.

فرماندار اردستان، گفت: مردم دوست دارند مدیران در بین آنها باشند که از رئیس ورزش و جوانان جدید شهرستان می‌خواهیم بیشتر در بین ورزشی‌ها و هیئت‌های ورزشی باشد.

به گزارش ایسنا در این مراسم از فعالیت‌های عباس روحانی تقدیر و بشیر حمیدی به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهاجرت استانی شهرستانها اردستان مهاجرت جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد