Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:02:47 GMT

دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۷۰۶

دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت در شهرستان راسک خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی مأموران پلیس، سرانجام در کمتر از دو ساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر شد، در تحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در مأموریت‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

کد خبر 598425

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد فرار قاتل قاتل فراری درگیری با قاتل فراری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد