Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان هرمزگان برکناری مدیران پروازی است و در خصوص عدم استفاده از مدیران پروازی در خواست‌های زیادی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان مطالبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مطالبه‌هایی که در ماه‌های اخیر از ستاد امربه معروف و نهی از منکر در خواست شده است، عدم به‌کارگیری مدیران پروازی و اولویت‌دهی به نیرو‌های بومی می باشد، زیرا مدیران پروازی که هیچ‌گونه تعلق خاطری به این استان ندارند و باعث بروز مشکلاتی برای مردم به ویژه جوانان شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مدیران باید ملزم شوند به طور تمام‌وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

کریمی ادامه داد: هیچ دلیلی برای حضور نداشتن مدیران در استان وجود ندارد، جای این سوال است که این مدیران در تهران چه می‌کنند و چرا به وظایف خود نسبت به استان هرمزگان توجهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی اظهار کرد: مدیری که در تهران بخواهد برای صنعت استان هرمزگان که قطب اقتصادی کشور است تصمیم‌گیری کند خیلی متفاوت است با مدیر با سابقه‌ای که در میدان حضور دارد. به همین دلیل مدیر پروازی نه تنها در صنعت بلکه در هیچ بخشی از استان نباید وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: استان هرمزگان یکی از شاخص‌ترین استان‌های تولید کننده ثروت برای کشور است و از لحاظ تولید ثروت همیشه در بین استان های درآمدزا ولی از لحاظ بازگشت بخشی از درآمدهای قانونی به استان، رتبه خوبی ندارد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان افراد تحصیل کرده مختلف با استعداد‌های متفاوت و با تحصیلات عالیه وجود دارد لذا ضرورتی برای حضور مدیران پروازی در استان هرمزگان وجود ندارد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مدیران پروازی ستاد امربه معروف و نهی از منکر معروف و نهی از منکر استان هرمزگان مدیران پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد