Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۸ گفت: جمع‌آوری سد معبری‌ها و وانتی‌های منطقه به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست‌های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ فاطمه تنهایی اظهار کرد: سد معبر، وانتی‌ها و بساط‌گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته‌اند که رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهردار منطقه 8، این طرح در خیابان‌های لشگر(شهید حیدری)، شهید فتاحی، دماوند و چهارراه نظام‌آباد پوشش داده می‌شود و جمع‌آوری وانتی‌ها و سد معبری‌ها در این محدوده‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: خیابان شهید مدنی نیز یکی از معابر اصلی و مهم در منطقه 8 است و به مکان‌ها و معبرهای مهمی مانند بیمارستان امام حسین(ع) و بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، میدان رسالت و ... منتهی می‌‌شود؛ لزوم رفع این معضل جهت برطرف شدن گره‌های ترافیکی و رفاه حال شهروندان در دستور کار است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به همکاری نیروهای شرکت شهربان در اجرای این طرح تصریح کرد: شهرداری منطقه، پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور و رفع انواع آلودگی‌های بصری و مزاحمت‌های ایجاد شده و همچنین نگهداشت منطقه طرح جمع‌آوری وانت‌ بارها و سد معبری‌ها در دستور کار قرار گرفت و با اعمال قانون تردد در این خیابان تسهیل می‌شود.

تنهایی با اشاره به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی در مدیریت شهری منطقه 8 اظهار کرد: هدف از این اقدام، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده بوده و مقابله با بی‌نظمی‌ها و آلودگی‌های بصری و صوتی را با گشت‌زنی شبانه تیم انضباط شهری در سطح محدوده، مطابق با قوانین و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد معبری ها جمع آوری وانتی ها منطقه 8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضایی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پژمان شفیعی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضائی پلمب شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۵۰ اخطار کتبی برای واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات صادر شده که از این میزان ۱۷ مورد به‌طور کامل پلمب و به سایرین جهت جمع‌آوری و انتقال به حریم شهر تذکر داده شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه رعایت نکردن موارد بهداشتی به‌عنوان تهدیدی علیه بهداشت عمومی، دپوی حجم انبوهی از پسماندها و انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و آلودگی صوتی در محدوده مناطق مسکونی از دلایل تذکر و پلمب واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات بوده است، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی کارشناسان سازمان، موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری پیگیری و رصد می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت پیگیری و دنبال می‌شود، اضافه کرد: در بخش اول ساماندهی و خروج از محدوده مرکزی و در بخش دوم احداث سایت‌های ساماندهی خارج از محدوده شهری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

کد خبر 748755

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه