Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@13:13:12 GMT

مهاجم پیشین استقلال دستیار مرفاوی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۸۹۳

مهاجم پیشین استقلال دستیار مرفاوی شد

مهاجم سال‌های گذشته استقلال به کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با نظر سرمربی تیم فوتبال جوانان و هماهنگی فدراسیون فوتبال، عباس سرخاب پیشکسوت و مربی فوتبال به کادر فنی تیم ملی اضافه شد تا در راه رسیدن به رقابت‌های قهرمانی آسیا که مرحله مقدماتی آن از 19 شهریور ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، عبدالصمد مرفاوی و همکارانش را یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخاب که پیش از رقابت‌های کافا در اردوی تیم جوانان حاضر شده بود، به علت ابتلا به کرونا از همراهی کاروان تیم بازماند، اما در دور جدید تمرینات که از روز جمعه آغاز شده است، در کنار اعضای تیم جوانان حضور پیدا کرده است.

اولتیماتوم مرفاوی به باشگاه‌هایی که با تیم جوانان همکاری نمی‌کنند

سرخاب که به‌عنوان بازیکن برای تیم ملی به میدان رفته است و با استقلال سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد، در دوران مربیگری حضور در تیم‌هایی نظیر شهرداری بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان تیم فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر