Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:46:08 GMT

اجرای عملیات اصلاح هندسی سه‌راه عظیمیه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۹۲۷

اجرای عملیات اصلاح هندسی سه‌راه عظیمیه

محمد گروسی،  مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت:  تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی شهروندان را در معرض خطر و تهدید قرار می‌دهد و خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل‌ونقل در جوامع امروزی به شمار می‌رودبه همین منظور اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر از جمله راهکار‌های ارائه‌شده برای تحقق اهداف مدیریت ترافیک شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه یک شهرداری کرج  افزود: همواره مشکل ترافیک شهری یکی از معضلاتی است که دررفت و آمد شهروندان خلل ایجاد می‌کند و مرتفع نمودن این معضل ازجمله وظایف شهرداری‌ها است.

او می گوید: اصلاح هندسی معابرشهر در اولویت کار‌های عمرانی و اجرایی شهرداری منطقه قرارگرفته است تا با طراحی و اصلاح هندسی صحیح، نسبت به روان‌سازی و رفع گره‌های ترافیکی در سطح شهر گام بردارد.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج  از اجرای ۳۵۰ متر طول جدول‌گذاری در این محدوده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جدول گذاری معابر اصلاح هندسی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان