Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت ۲ طرح فنی و حرفه ای در این استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ حامد سلیمانی اظهار داشت: هفته دولت در شهرستان های آبدانان و ایوان ۲ کارگاه شامل برق صنعتی و برق اتومکانیک افتتاح می شود تا جوانان در زمینه حرفه آموزی و اشتغال از این طرح ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زیربنای هرکدام از این طرح ها ۲۰۰ مترمربع است، افزود: برای این ۲ طرح چهار میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آنها هزینه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در اشتغال و توسعه اشاره و تاکید کرد: مراکز فنی و حرفه ای در ۱۴ شهرستان استان فعال است، ضمن اینکه در شهرستان های بدره و چوار که به تازگی اضافه شده اند بصورت سیار مشغول آموزش و حرفه آموزی هستیم.

سلیمانی یادآور شد: ۲۴۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای فعال در استان وجود دارد که با ۲۸۸ تنوع حرفه ای  در چهار زیرشاخه صنعت، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و هنر فعالیت می کنند.

وی به مراجعه پنج هزار نفر از ابتدای سال جاری تاکنون به مراکز فنی و حرفه ای استان برای آموزش و مهارت آموزی اشاره و اضافه کرد: نسبت به سال گذشته در این زمینه جهش خوبی داشته ایم.

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه دانش بنیان ورود کرده و ۲ کارگاه دانش بنیان شامل پرورش ماهی گرم آبی و قارچ دکمه ای افتتاح کرده ایم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند