Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:15:44 GMT

کشف و ضبط یک پایه‌ستون تاریخی در شهرستان کوار

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۰۶۳

کشف و ضبط یک پایه‌ستون تاریخی در شهرستان کوار

مسئول اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان کوار از کشف و ضبط یک‌پایه ستون تاریخی در روستای باغان در شهرستان کوار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ فرزاد حدادی از کشف و ضبط یک‌پایه ستون تاریخی در روستای باغان در شهرستان کوار خبر داد و گفت: براساس اخبار دریافتی از سوی دوست‌داران میراث‌ فرهنگی مبنی بر نگهداری یک قطعه پایه ستون تاریخی در منزل شخصی در روستای باغان از توابع شهرستان کوار، بلافاصله همکاران این اداره برای صحت‌وسقم خبر به منزل نامبرده اعزام و یک قطعه پایه ستون در منزل وی مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان کوار ادامه داد: با همکاری این شخص این اثر تاریخی به‌زودی به محل فرمانداری شهرستان کوار انتقال داده خواهد شد.

سنگ‌نوشته تاریخی سلامگاه قبرستان خضر در خرم‌آباد پیدا شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آثار باستانی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آثار باستانی پایه ستون تاریخی شهرستان کوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد