Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محرومیت یک جلسه‌ای مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی هفته اول مقابل ذوب‌آهن سپری شده است و ربطی به زمان صدور ITC این بازیکن ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم صدور ITC در دو دیدار ابتدایی تیمش در لیگ برتر غایب بوده است و حالا برای دیدار با آلومینیوم اراک نیز وضعیت نامشخصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه گفته می‌شود پورعلی‌گنجی به دلیل محرومیت یک جلسه‌ای که از زمان حضورش در نفت تهران باقی مانده است در صورت صدور ITC نیز نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار با آلومینیوم اراک همراهی کند و محرومیت یک جلسه‌ای این بازیکن از زمان صدور کارت بازی او اعمال خواهد شد و غیبت او در دیدار با ذوب‌آهن در هفته اول ربطی به محرومیت یک جلسه‌ای نداشته است. 

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: محرومیت منوط به صدور ITC نیست و این محرومیت در بازی اول مقابل ذوب‌آهن قابلیت اجرا داشته و سپری شده است. هر چند ما روی همین محرومیت هم حرف داریم و به نظرمان شامل گذشت زمان می‌شد و نباید به اجرا درمی‌آمد. به هر حال محرومیت پورعلی‌گنجی در بازی اول مقابل ذوب‌آهن سپری شده است و طرح این موضوع اصلاً درست نیست.

وی درباره اینکه باشگاه فولاد خوزستان نیز مدعی شده است به دلیل حضور سینا اسدبیگی در ترکیب پرسپولیس از این باشگاه شکایت خواهد کرد، گفت: ما بیانیه‌ای در این مورد دادیم و به نظرم زیاد به آن نپردازیم بهتر است. هنوز که ابلاغیه‌ای به دست ما نرسیده است. به نظرم بهترین پاسخ برای ادعای واهی باشگاه فولاد سکوت است و هر زمان مراجع ذی‌صلاح از ما پاسخ بخواهند، به آنها جواب خواهیم داد.

ماجرای ادعای غیرمجاز بودن بازیکنان جدید ذوب‌آهن چیست؟/ آیا بازی با پرسپولیس و تراکتور 3 بر صفر می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی فولاد خوزستان پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی فولاد خوزستان پرسپولیس محرومیت یک جلسه ای پورعلی گنجی سپری شده ذوب آهن صدور ITC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش

آفتاب‌‌نیوز :

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!