Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صحبتی گفت: آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است.

او بیان کرد: موارد مثبت بستری جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۷۴ مورد است که از این تعداد، ۴۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک  مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۱۴۷ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد جان باختگان قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد، شامل یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان می‌باشد.

به گفته او سن جان باختگان کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته، ۸۷ ،۸۱ و ۷۸ است.

صحبتی بیان داشت: مجموع جان باختگان کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصرح کرد: میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان از ابتدا تاکنون در نوبت اول به ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۵۳۶ نفر، در نوبت دوم به ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۸۸۶ نفر، در نوبت سوم به ۹۲۰ هزار و ۵۲ نفر و در نوبت چهارم به ۸۰  هزار و ۶۳۳ رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیماران کرونایی کووید ۱۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است